• marimekko86

Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?

Vi har inte gift oss än,men om dryga två veckor så kan jag visa bilder från vår bordsdekoration då den är komplett,men idag gjorde vi en liten test här hemma jag kan visa

• marimekko86

marimekko86 skrev 2011-10-11 17:18:24 följande:
    Vi har inte gift oss än,men om dryga två veckor så kan jag visa bilder från vår bordsdekoration då den är komplett,men idag gjorde vi en liten test här hemma jag kan visa
    Glömde bilderna :-P Här fattas ju bestick,de rätta glasen och så är inte "blombollen" helt klar, den ska vara lite större och sedan kanske vi ställer ut lite fler ljus...får se vad som får plats
  • marimekko86

Vaserna och ljuslyktorna som står på bordet är från IKEA samt själva ljusen IKEA är ju kanon när man ska bröllopsshoppa, men jag har en hel del som inte är från IKEA också, lite mer "finare" grejjer som vi inte behöver så mycket av som kommer utsmycka lokalen i övrigt och honnörsbordet.

Tycker också det ser fräscht ut påvårt bord,det var det vi ville åt.! Blir kul att se slutresultatet

• marimekko86
    LaKatiiX skrev 2011-10-20 21:56:39 följande:

Grymt fräscht blir det!:) Måste ta mig en sväng till IKEA känns det som! haha
    Men dessa skålar som du har blommorna i då?

Det är bara glasskålar från IKEA det med Eftersom det är blommor i oasis som står på borden så måste man ha ett fat eller en skål så att det inte blir vatten på bordet.
Svar på tråden Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?