Inlägg från: zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • zvartaliljan

För vågad klänning för en gäst?

Den du har i TS hade min mans lillasyster på vårt bröllop, fast i SVART. Det var några som kommenterade det men själv brydde jag mig inte så jättemycket...hon var faktiskt riktigt snygg i den, de som gav lite kommentarer var mer irriterade på färgen än att klänningen var vågad.
    Värre var det med kusinens flickvän som kom i en kortkort (typ hotpants, döljde knappt rumpan) byxdress med världens urringning och dragkedja hela vägen fram....såg mer ut som hon skulle hora på gatan än gå på bröllop...hon försvann direkt efter middagen, enligt kusinen fick hon "huvudvärk" men enligt andra hade hon tyckt att alla stirrade på henne så hon kände sig obekväm och pojkvännen var sur på henne för hennes klädval (det var ju kavaj som klädkod och alla andra hade längre klänningar)....ja man kan ju undra varför!! Första och förmodligen sista gången jag träffade henne...

• zvartaliljan

Här är en bild på mina svägerskor på vårt bröllop, som ni ser har hon till höger exakt samma som i ts fast svart då, som sagt så tyckte jag den var riktigt snygg och såg luftig och skön ut på vårt väldigt varma sommarbröllop. Det var väl bara färgen som jag tyckte hon kunde ändrat på...

denna tjejen var ju den som fick all uppmärksamhet ändå med den där byxdressen....här hade hon iaf fått vett nog att ta på sig en kofta (det var typ 30 grader ute så det var ju inte så att hon frös direkt)

Svar på tråden För vågad klänning för en gäst?