Inlägg från: Joanna86a |Visa alla inlägg
  • Joanna86a

så sjukt irriterad, ledsen och förbannad, guldbutiken har förstört min ring!!

Vilken idiot! Får man fråga vilken butik kdet gäller? Och visst har du samma nick på fl?? Flört // Joanna

• Joanna86a
    ewaulrica skrev 2011-08-26 09:27:21 följande:
    japp, det är detta nick jag använder mig av.... ;) visste inte att jag var "kändis" eller skriver vi i samma trådar?!FörvånadFlört
    Aprilmammorna ;) Ditt namn har fastnat! J o a n n a // Jomialmi

Läste i tråden att du planerade bröllop!! Va kul! När är det dags?
  • Joanna86a
    ewaulrica skrev 2011-08-26 11:38:44 följande:
    nämen....heeeeeeej! det är ju du!! *sjukt virrig*  jo, vi har efter sju år bestämt oss, närmare bestämt den 19/11... :) ska bli jättekul, det blir ju mitt andra giftemål så det blir en borgelig vigsel i Stadshuset med bara de närmsta närvarande, vill inte ha för stort någon av oss.. (och det är "hemligt" än så länge, inbjudningarna har inte gått ut än :))

du får ju rösta på mitt foto i sommarfototävlingen som ligger under detta forum också, försöker verkligen hålla nere kostnaderna så att vinna vore inte så dumt ;)

när ska du själv gifta dig? eller du kanske redan är gift? :D ;)
    Åh så snart!!! Kul! Jag har redan röstat :) hoppas du vinner!!
    Vi förlovade oss 4/8 nu i somras och har bokat en lokal den 4/8 nästa år! Så det är ett tag kvar!
  • Joanna86a
    ewaulrica skrev 2011-08-26 12:03:11 följande:
    vad kul!!! grattis till förlovningen! <3 eftersom det blir litet så funkar det ju... jag är lite van att ordna fester på kort tid dock, gillar stressen! :) bara nu inte ringen krånglar mer, det får man ju magsår av.. längtar redan... men då gifter du dig "stort" eller hur har ni tänkt? :)
    Men vad är det för puckon som strular med din stackars ring? Får man fråga vilka det är? (så jag kan hålla mig långt borta från dom)
    Japp. Stort bröllop it is! Eller ja, lagom stort då Flört
Svar på tråden så sjukt irriterad, ledsen och förbannad, guldbutiken har förstört min ring!!