Inlägg från: Anonym (kämpar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kämpar)

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Mitt nya liv börjar också på måndag!! Min plan är att äta mat med lågt GI, då jag tycker jag mår bättre av det, samt att promenera varje dag. Träning är för mig ganska svårt då jag har svår värk i hela kroppen som förvärras av fysisk ansträning, därför kommer mitt fokus ligga på maten. Jag är sjukskriven sedan en längre tid på grund av min värk och har i och med det utvecklat ganska dåliga vanor. Dessa är det dags att bryta nu!

Kul att ha någon att följa på vägen!!

• Anonym (kämpar)

Skulle gissa att det är jag som är heffaklumpen här... Behöver gå ner ca 35 kg.

Har gått med i GI Viktkoll och börjat lägga upp menyer för de närmaste veckorna. Känner mig för en gångs skull taggad!!

• Anonym (kämpar)

Jag började ändra min kost lite för en vecka sedan, för att idag börja på allvar. Har under denna veckan redan gått ner 1,6 kg! Blev jätteglad, speciellt eftersom det inte ens har varit jobbigt. Får väl se hur det blir nu. Rivstart på GI Viktkoll fr o m idag. Spännande!

• Anonym (kämpar)

Nu har jag fått i mig en riktigt smarrig frukost med äggröra och avokado. Känns så himla bra, jag som alltid haft så svårt att äta på morgonen. :)

• Anonym (kämpar)

Syndade lite igår kväll... Drack ett glas riktigt gott vin (som var alldeles för sött för min diet). Men vilken njutning och så gott det var! Kunde motstå chipsen som jag var så sugen på och åt en näve mandlar istället. Inte dumt det heller!

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil