Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil
Jag är med!!!
Vi gifter oss nästa sommar :) Idag väger jag 86,2 kg men SKA väga max 60 kg på bröllopsdagen.
Jag kommer att äta enligt viktväktarna för jag tycker att det är en enkel metod att följa - ät vad du vill bara du räknar dina points. Jag älskar bröd, pasta, ris och potatis så detta vill jag inte leva utan. Jag har tidigare tagit hjälp av viktväktarna och jag har lyckats varje gång så jag kan varmt rekomendera er att prova :)
Det kommer olika perioder i livet då man går upp i vikt av olika anledningar men viktväktarna har alltid hjälpt mig tillbaka till mitt riktiga jag och hoppas att viktväktarna hjälper mig nu också. Denna gång gör jag dock en sak annorlunda - jag har även börjat träna! Det gjorde jag inte tidigare utan räknade bara mina points och tappade vikt med hjälp av det. Nu vill jag även forma kroppen och få bättre kondition så jag tar en promenad på ca 45 min varje dag och tränar även spinning och styrka ca 2 ggr i veckan. Ska nog börja på Zumba inför hösten också.
Jag började räkna points och träna för någon vecka sedan så jag har inte hunnit tappa så mycket men jag känner mig redan starkare i kroppen och vännerna säger att det börjar synas skillnad på mig, speciellt mitt ansikte :) det är jättekul att höra och det peppar mig att kämpa på!
NU KÖR VI TJEJER!!!