Inlägg från: Anonym (augustibrud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (augustibrud)

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

I Agusti 2012 blir jag fru o då ska jag vara några kilon lättare!
    Väger idag 80 och ska ner till iaf 72

GI är det tänkt här samt motion/träna

• Anonym (augustibrud)

Jag har jättemkt o läsa igen, hinner dock inte idag
    Mitt nya liv börjar nästa måndag pga besök o stress denna vecka, vill kunna koncentrera mig t 100%
    Så joinar er då ist...?

• Anonym (augustibrud)

Dagens vikt: 79.6 så några hekton ner sen i måndags
    Har tränat (BodyPump i måndags, BodyBalance igår) och ätiti nyttigt, druckit massor med vatten.

Hoppas man orkar vara motiverad bara så man kommer ner i vikt !!

• Anonym (augustibrud)
    affemille skrev 2011-09-01 20:24:31 följande:
    Vad roligt att det går så bra för er tjejer! Jag har nu varit igång i fyra dagar (sedan i måndags). Det går mycket bra dock har jag minskat portionerna rätt rejält samt inte ätit något godis (är godisfantast) så jag är väldigt hungrig och sugen hela tiden! Har någon något tips på mellanmål som är mättande men ändå nyttigt som man kan ta mellan måltiderna?

Idag har jag gått totalt 1 h (30 min till jobbet och 30 min från), fick min cykel stulen igår så idag var det bara till att gå. Sedan har jag varit ute och sprungit 45 minuter idag och det gick superbra! Verkligen förvånad över min energi. Tack för att ni motiverar mig! På måndag hoppas jag verkligen att jag får resultat på vågen också. 

Kram på er alla Glad 
    Mitt favorit mellanmål, o nytta och onyttiga tider är följande:
    Keso Ananas&Passionsfrukt
    ½banan
    1 kiwi
    Skär frukten i små bitar och blanda med keson, suuuupergott!

Jag tar inte hela paketet med keso, utan till detta tar jag ca 6 msk.
  • Anonym (augustibrud)

Jag ska fara på bodyoump ikväll... jag ska.... JAG SKA!!!!
    Fast jag har ingen motivation :(

Fast jag vet att det kommer att vara skönt när jag väl är där ocg efteråt kommer det kännas helt underbart....... och man har chans o vinna ett träningskort så bara därför borde jag fara......... JAG SKAAAAAAAA...... bläää...

(o vågen visar plus minus noll o just precis tröck jag i mig chokladkex för att det är ju så himla gott och hur i hela friden ska jag nånsin bli smal när jag inte har ngn karaktär fy vad less jag är på mig själv nu!! SÅ! Var bara tvungen o få spy ut lite. Ursäkta. Nu ska jag gå o äta något så jag orkar med den den där PUMPEN ikväll som jag SKA gå på!)

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil