• MochR

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Jag vill också vara med!

väger i denna stund 89,9kg och vill ner under 70!!!

Provade cambridge förra våren och gick ner 15kg på det blev skit nöjd och var då nästan nere i målvikten men sen bytte jag jobb, flytta och tappa motivationen så gick upp allt och lite till! så denna gång ska jag försöka utan drastiska metoder som cambridge. Det blir vanlig mat med mycket grönsaker och träning kommer behöva all pepp man kan få Tungan ute

Godis och chips är min största last + att jag har väldigt svårt att ta mig iväg och träna... men idag har jag inte käkat något godis och bokat ett spinningpass till imorrn bitti innan jobbet!!

kämpa vidare alla blivande brudar!

• MochR

tog mig ut på en 40 min promenad idag, hade suttit i möte i flera timmar sen tänkte jag en friskvårdstimme på det här i solskenet så orkar jag nog med resten av jobbkvällen också :)

• MochR

Det är fantastiskt att läsa hur duktiga alla är! det får mig att bli mer och mer motiverad Glad

Idag har jag varit på aerobic, det var jätte skoj! Jag har noll i koordination och taktkänsla så jag såg nog ut som ett fån men kul hade jag och svettades som en gris så det är huvudsaken!

Tallrikstipset är jätte bra kör själv på det! och äter då mindre, jag måste ta mat två gånger (någon konstik tvångstanke) och nu med mindra tallrikar äter jag en normal potion mat fast ja tar två gånger, jämfört med förrut då ja åt närmare 2 normal portioner!

men snart nu är snart helgen här och då kommer det vara svårt att vara stark i att försöka att inte äta godis och andra onyttigheter... ska försöka hålla mig till bara fredag (brukar äta godis fre-sön)

• MochR

Gick nu med i Viktväktarna här på internet hoppas de kan hjälpa till lite extra med viktminskningen Glad verkar ganska smidigt och jag behöver all hjälp jag kan få då det känns som jag har noll koll på hur mycket ja äter!

• MochR

klarade fotbollskvällen Glad det bjöds på chips, ostbågar och paj med vaniljsås och jag höll mig till mitt mineralvatten och därmed klara jag denna dag på 1,5points under dagsransonen! JÄTTE stolt!

imorrn blir det förhoppningsvis lite träning också om det finns något pass som passar annars ska man väl ta sig ork att ta en promenad!

• MochR

måndag = invägning för mig stod det -2,2kg sen i tors när jag började med viktväktarna men jag tror att den största skillnaden ligger i att jag nu vägde mig på morgonen (vägde in mig på kvällen). Fortsättningsvis blir det bara att väga sig måndag morgon så kan man jämnföra bättre Glad

Idag blev det ingen träning mer än att springa upp och ner i tvättstugan som är ett hus bort men imorrn är det spinning!

• MochR

Va duktiga alla är och var stolta över att g/hg/kg börjar rasa Glad Ikväll blir det aerobic för min del och sparar massa points till helgen (har återföreningsfest från 9:an och det kan jag inte vara nykter på Flört så massa points behövs till att täcka alkohol och mat)

• MochR

Idag var det invägning och vågen sa -2.5kg Skrattande och det fast det var fest i helgen och alkohol är ju allt annat än nyttigt...

Hoppas det går bra för er också tjejer!

• MochR
    Bröllop201206 skrev 2011-09-13 17:22:42 följande:

. Tyvärr blir det lätt att man tycker synd om sig själv när man e sjuk, å då slinker en chokladkaka lätt ner i magen . Hoppas ni fortsätter och kämpar på! Ni e såå duktiga

Håller helt med! när man är sjuk kan man inte vara nyttig, men kämpa vidare och ta igen dig så kan du snart börja träna igen :)
  • MochR

Nä han äter inte inte efter viktväktarna han är underviktig. Men vi äter samma mat ibland lägger han till mer kolhydrater bara och så äter han chips,godis och glass vilket jag inte gör! (eller ibland men de får man ju bara man räknar rätt på pointsen)

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil