Inlägg från: Dreaming |Visa alla inlägg
  • Dreaming

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Hej! Vad duktiga alla är! Heja heja!!

Jag vill också gå ner till sommarn och se så där snygg som alla brudar gör på bilderna!

Jag vill gå ner från nuvarande 70 till 60 kg....
    Hoppas jag klarar det!

• Dreaming

Pepp pepp på er alla!!

Det går alltid upp och ner under en viktnedgång! Man måste få ha lite motgångar, för att kunna ta ett stort kliv neråt igen på vågen! :) Eller bättre med måttbandet! :)

Jag har varit gravid och gick då upp 30 kg, drygt.. Han föddes i februari och jag har NU gått ner alltihop! :) *stolt*
    Men jag har fortfarande 10 kg kvar, lite trivselkilon... så därför tryter min motivation lite, iom min stora viktnedgång redan... Det var ju mitt stora mål...

Nu ska jag träna med mitt gummiband! :) Ska lägga till några extra coreövningar idag också!

Pepp pepp igen!! :)

• Dreaming
    MochR skrev 2011-12-12 10:43:08 följande:
    -0,6kg så nu har jag gått ner 10% av min vikt Glad totalt -9kg och hamnat under 80 det känns helt fantastiskt att vikten nu börjar på en 7a!!! och idag ska jag iväg på spinning och har även ett pass inbokat för imorrn känner som att jag har fått ny energi att fortsätta kämpa nu!
    Stort grattis!!
    Själv har jag stått stilla i flera veckor... men men tror jag bygger myskler just nu därför går inte vågen neråt,, men sambon säger att mina lår har ändrat form likaså ryggpartiet "vingarna" så att säga... Jättekul att det syns förändring även om det inte syns på vågen just nu :)
Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil