• Jane

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Jag vill också vara med!

Längd: 157
    Startvikt: 64
    Målvikt: 55

Jag är jättedålig när det kommer till träning, och jag skjuter verkligen fram det. Nu har det skjutits fram i ett år och det räcker! Nu ska jag skriva in mig på friskis imorgon och det kommer bli jympa pass minst 3 gånger i veckan. jympapassen är bäst, där får jag disciplin, man vågar ju inte pausa och stanna till framför alla i cirkeln! Tungan ute

lycka till allihoppa!

04.08.2012
  • Jane
    MochR skrev 2011-10-05 19:26:50 följande:
    jeni - Friskis är bäst! själv går jag mest på spinning och seropic men jympa är ruskigt kul Skrattande
    Spinning!! det är asbra träning, men jag kan inte...fy, det går för snabbt, Glad själv tycker jag bäst om skivstång, aerobics, step och alla afrodanser och sånt kul...
    04.08.2012
  • Jane

Hej tjejer, jag skrev för kanske 1-2 månader sen att jag skulle vara med, men jag komj inte igång med att träna alls! Jag är så lat och skjuter bara fram det. Den senaste månaden har jag också varit jättetrött och jag vet inte varför. Hursomhelst är jag jättesur på mig själv och måste verkligen börja träna nu, några kilon måste ha blivit tappade till nyår.

• Jane

Jag har min ryggsäck packad med jympaskor och jympakläder sedan september. Den står nu bakom dörren och har inte förflyttats därifrån något alls. Skrikandes Jag blir så sur på mig själv, jag är sååå lat! Hur ska man göra så att man kommer igång?

Nu känner jag ångest och undrar om jag hinner gå ner 10 kg till sommaren. Jag vill ju börja nu men jag hittar ju alltid undanflykter och tänker "jaa det blir ju ändå mycket mat till jul, så då kanske man ska börja träna efter jul".

• Jane
    Nudax skrev 2012-01-28 19:50:20 följande:
    Hej!

Förstår att ni andra redan känner varandra utan och innan, men jag hoppar gärna in här för en extra-push?

Har gått ner från hemska 100, 5 (mesta jag någonsin vägt :S) till nu 91,3. Vill ner till 75 kg, d.v.s. dryga 16kg till innan 28:e juli då jag gifter mig. Faktum är att jag redan köpt min bröllopsklänning, och för att kunna ha den måste jag ner till i alla fall 80 kg (den har snörning), så jag MÅSTE! =D

Så.... 16kg på cirka 25/26 veckor... måste alltså ta i snitt 06-0,7kg/vecka. Än så länge inget oöverkommeligt men det gäller att man håller motivationen uppe =S

Ni andra verkar superduktiga!

Gud vad duktig du är! Kör på i samma fart bara! :) Tror du du kommer klara ditt mål och gå ner 0,6-0,7 kg i veckan? Jag måste gå ner 10 kg fram till 4 augusti, tyvärr har jag inte discplinen och har inte börjat än.

lycka till! :)

• Jane

haha, jaa jag vet att om jag börjar på friskis så kommer jag att köra igång och träna för fullt....det är bara det att det är svårt att börja. Jag hade en ryggsäck packad med träningskläder och skor sedan september! Min man tog ryggsäcken för två veckor sedan och sa "ähh du kommer ju ändå inte börja så jag tar ryggsäcken och använder den när jag ska till skolan". :) hahaha

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil