Bröllop201206 skrev 2012-03-08 00:11:55 följande:
Halloj! Hur går det för er? Måndags å i tisdags blev det ingen träning för mig alls. Kände mig väldigt trött. Men idag har jag cyklat 22km gjort situps och gått 12000steg. Nu känns det som att bröllopet börjar närma sig, tänk det är redan mars, bara april och maj kvar Sen bröllop i juni. Hoppas det går bra för er andra! Kämpa på! Godnattkram!
beundrar hur mkt du tränar.
Jag tränar bara 2-3 ggr i veckan.... Har inte räknat pp den här veckan heller då orken inte funnits där. Men jag har försökt att tänka mig för iaf... Resultat 3 hg. Känns faktiskt bra då jag som sagt inte skött mig.
Var till min moster i söndags och kollade om hon ville/kunde sy in min klänning. Hon tyckte jag skulle sälja den och beställa en ny. Jätte fin är den. Men för stor för mig.
I tisdags köpte jag en ny klänning i butik. Var underbart att prova klänningar och att få känna sig fin trots 89 kg. Nästa vecka ska jag dit och bli mätt och betala dom sista kronorna. Sen ska klänningen sys om då den är för liten nu. (varför köpa en klänning man kan ha?)
Hittade en klänning som satt bra men blev lite snål. Den dom kunde sy om åt mig fick jag betala 3500:- för. inkl sömnad.... Hoppas den kommer sitta bra när den är klar. Eller ja, dom lovade att den skulle gör det så