• MochR

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

3hg ner denna vecka inte särskillt nöjd men de går neråt iaf!

• MochR
    Bröllop201206
    Tack så mycket :)
    Har viktväktar godis som jag tog till i helgen vi var som två barn med varsin godispåse som den andre absolut inte fick röra :P Haha!
    Drygt med förkylningar som vägrar ge sig, nästa vecka kan du kanske köra som vanligt igen! själv har jag jobbat så jag drog på mig magkatarr/magsjuka eller något liknande så de har inte blivit någon träning den här veckan men hoppas på att kunna gå på aerobic imorrn...

Till alla andra också var starka och kämpa vidare!
    kram
  • MochR

måndag och invägning efter en helg på Gröna Lund så trodde ja inte att de skulle ha hänt så mycket men imorse på vågen blev jag glad -0,5kg Glad

Nu frisk igen så imorrn hoppas jag på att det blir träning igen!

• MochR

Ankan: Jag känner igen mig precis!

Hallonkräm: Oj va du är duktig! kämpa vidare :)

pernillaochhenrik: Så frustrerande att vara sjuk! Men nya tag när du blir frisk igen!

• MochR

Denna vecka -0,9kr STOLT!!!

Viktväktarna funkar verkligen för mig just nu då jag inte har karaktär nog för att undvika allt smaskens som finns att äta men med hjälp av VV kan jag njuta och tappa kilon samtidigt Glad Extra svårt denna vecka (har mens) och bli då gräsligt sugen på allt - precis ALLT! Ska försöka vara återhållsam men usch va svårt det är!!

• MochR

Jag äter allt möjligt och utnyttjar oftas all veckobonus också... tänker på att dra ner på fettet och kolhydraterna. Idag lagade jag en god broccoli soppa som var värd 0 points!!! fantastiskt då jobbet imorrn bjuder på smörgåstårta så då kan ja äta 2gånger imorrn också fast man festar till med smörgåstårta Glad Men allt som oftast äter jag vanlig mat - husmanskost is the shit!!

Jag ska ner allt till bröllopet, men ska prova klänning i okt-nov. Har 16kg kvar att gå ner så jag behöver tills i sommar på mig för att lyckas! Jag ska antagligen hyra och då syr de inte klänningen förs veckorna innan bröllopet iaf så det är lugnt att inte ha gått ner allt innan provningen!

• MochR

jeni - Friskis är bäst! själv går jag mest på spinning och seropic men jympa är ruskigt kul Skrattande

• MochR

Denna vecka -0,5kg Glad hostar halva nätterna så det var bara att avboka träningspassen imorse och imorrn tror inte at det är så hälsosamt att spinna när man är förkyld... Synd hade behövt träna inför helgen, ska til London och antar att det blir lite onyttigheter då!

• MochR

invägning igår ons istället för måndag då vi var på semester då fast fusket hela helgen (ibland måste man få göra det också!) så hade jag gått ner 0,2kg Glad

Men synden kan ju straffa sig senare så vi får se nästa vecka hur det går! Jobbar iaf nästan konstant nu när jag kommit hem så träning får vi se om det hinns med... på fredag kanske!

Hoppas det går bra för er allaHjärta

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil