• MochR

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Ny vecka nya tag!
    Har varit förkyld och haft semester så nu var de dags med träning igen, fortfarande snuvig men va fan nu måste jag! Så det vart ett spinningpass nu på förmiddagen fick ta de lugnt men alltid något Glad

och vågen stod på -0,7kg i morse så jag är super nöjd! ligger fortfarande i fas (behöver snitta 0,5kg i veckan för att gå ner allt till bröllopet) så det känns super! 5kg borta 15 kvar men det fixar jag Tungan ute

nu kör vi tjejer!!!

• MochR

Hemskt idag! +0,9 hoppas det beror på att det är kvinliga veckan (brukar svälla då) Inte en så nyttig helg heller men så farligt var det inte!!!!

Pust och stön men måste väl försöka ta nya tag... även om det är svårt då jag blir sugen på allt denna vecka!! dessutom är det klänningsprovning på fredag så jag känner mig inte alls nöjd Rynkar på näsan

• MochR

Hoppas det går bra för er tjejer!

Här har det gått super det var nog bara röda veckan som spökade förra veckan för denna vecka var det -1,6kg Glad Imorrn är det spinning igen och förhoppningsvis blir det mer träning denna vecka förra veckan blev det typ inget...

• MochR

måndag = invägning denna vecka -1kg nu lyckats med strax över 7kg så nöjd!!!

idag iväg och testa fler klänningar så önska mig lycka till Flört

• MochR

urch känner mig inte alls pepp just nu på träning...

har varit små förkyld jätte länge och varje gång jag försöker börja träna igen så blir jag jätte dålig igen... och nu har jag tappat lusten på att försöka igen Obestämd

hur får man tillbaka motivationen??

Går fortfarande ner men vill träna också...

• MochR

pernillaochhenrik usch det låter verkligen inge vidare! Hoppas att du snart blir bättre!! {#emotions_dlg.flower}

• MochR

va skönt att du kan komma igång snart igen!
    Å roligt att visa upp kyrkan hoppas han gillar den!!

• MochR

Duktiga ni är själv känner jag mig slöare än någonsin... har inte kommit igång med träningen efter en långvarig förkylning... skyller på att jag har för mycket med jobbet för att hinna träna men vet att det bara är en undanflykt för att få lata sig....men att äta efter viktväktarna funka sjunker fortfarande stadigt i vikt Glad snittar 0,6kg i veckan!

• MochR
    Bettyboop 10kg fixar du till juni Glad det är ungfär 0,5kg i veckan och det snittar iaf jag med viktväktarna och inte särsklillt mycket träning!!! Själv har jag 12-13kg kvar till juli och litar helt fullt på att jag kommer att fixa det! (hade 20kg från början att gå ner)
  • MochR

helsingebrud: Jag går inte på möten (känner inte att jag hinner med det) utan har bara viktväktarna på internet där fyller jag i allt och så har jag min egna invägning varje måndagmorgon Glad tycker det funkar utmärkt!!

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil