• MochR

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

jag har lite ångest inför invägning imorrn har varit hos svärföräldrarna hela helgen och det har bjudits på god mat och annat gott. Har försökt hålla igen men det är svårt! Så jag tror inte att vågen kommer säga minus imorrn men men bara att försöka på nytt igen...

• MochR

ok invägningen gick bra men har fortfarande inte börjat träna igen hostar som en tok vet inte hur man ska göra..

• MochR

åh ni alla är så duktiga som är ute och går, tränar och allt annat känner mig verkligen kass nu som inte har tränat på länge (pga förkylning och lathet)

Snartjohnsfru Välkommen hit!!

pernillaoch henrik skumtomtar är farligt goda men skumgodis är iaf en av de bättre godissorterna man kan äta om man ska det lite positivt! och jag håller med dreaming man går lite upp och ner under viktnergången jag har också haft veckor då jag gått upp men sen vänder det igen gäller bara att orka ta nya tag och inte ge upp!!!

• MochR

jag ska försöka hålla mig ganska bra även över jul men kommer att fuska en del Tungan ute ska upp till mamma i norrland så det blir en del slalom och vara ute och leka i snön med syskonbarn så ja hoppas att det blir bra träning iaf så man kan avnjuta en och annan knäck, chokladboll och god mat!

• MochR

knyttan det är ju skit bra!!!

själv har vi tjejkompisar preis haft lilla julafton och som alltid blir det en del onyttigheter när vi träffas... Så lite orolig inför invägningen imorrn men tror att det kommer att gå bra!

• MochR

-0,6kg så nu har jag gått ner 10% av min vikt Glad totalt -9kg och hamnat under 80 det känns helt fantastiskt att vikten nu börjar på en 7a!!! och idag ska jag iväg på spinning och har även ett pass inbokat för imorrn känner som att jag har fått ny energi att fortsätta kämpa nu!

• MochR

pernillaochhenrik låter ju jätte bra!

själv vet jag inte riktigt hur jag ska klara det här med att vara uppe hos mamma över jul och inte lägga på mig massa kilon.... hade tänkt åka slalom hela dagarna men nu fått veta att de inte öppnar dem förrens juldagen så nu måste jag motionera på annat sätt Obestämd

• MochR

tyvärr ingen hund men jag å syrran har bestämt att gå ut å gå varje kväll och idag har vi varit ute och åkt skoter (vi har en gamal ockelbo som det krävs lite fysik för att köra Flört) plus lekt med syskonbarn ute i snön så det är alltid något! hålla igen lite grann på godis och andra gottigheter men det är bra svårt!

• MochR
    God Jul till er alla och hoppas att alla får en fantastisk jul!

nya tag efter julhelgen hoppas man inte sabbar alltför mycket nu bara det finns ju så mycket gott Tungan ute
  • MochR

Ok nu är de dags att ta nya tag igen iaf jag gick upp en del över jul... Nya tag och massa push till er alla i år gifter vi oss Skrattande

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil