• MochR

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Hur går det för alla nu efter jul och nyårs helgerna??

Jag tror jag har lyckats tappat de 1,5kg som jag gick upp över jul och lite till men vi får se på måndag när det är invägning på riktigt!

fortfarande svårt att ta mig iväg och träna... pust vet inte hur jag ska få motivationen till det

• MochR

oj det låter bra det!!

Här går det mindre bra har fortfarande inte kommit igång med träningen hoppas på att kunna dra igång i veckan!
    är nu på läger och det är inte lätt att äta rätt när man har helpenson finns alldeles för mycket god mat Skrattande

• MochR

oj va duktigt! fortsätt så och se till att du är frisk innan du börjar träna!

• MochR

nudax välkommen! bara att hoppa på, roligt med flera så vi är många som kan stötta varandra! du erkar vara på god väg nu är det bara resten kvar Tungan ute

• MochR

Har själv blivit sjuk och kan inte låta bli att tröst äta Rynkar på näsan blä måst få tillbaka motivationen den står på noll just nu...

• MochR
    Bröllop201206 skrev 2012-01-31 14:49:37 följande:
    Hej MochR! Jag har följt tråden hela hösten även fast jag inte varit inloggad eller orkat skriva. Men måste ändå säga att du ska vara stolt över dig hur långt du har kommit och hur duktig du varit med vv som gått ner så mycket. Jag vet att det är lätt att trösta sig när man mår dåligt( jag gör det oftast sen mår jag ännu sämre för jag ätit skräp). Men försök tänka bort trösttankarna, och tänk på ditt mål istället. Det här blir bättre snart tar du nya tag igen. Som jag gör nu, tar nya tag. Ibland går det dåligt ibland går det jättebra. Men försök vila å ta det lugnt men ät rätt så har du gjort så gott du kunnat, å slinker det ner någon extra godbit så tänk inte för mycket på det, utan njut av godbiten och ta nya tag sen när du mår bättre! Det här klarar du, det vet jag:) kramz
    Tack!! Det värmer ska verkligen försöka ta tag i det hela när jag blir frisk igen!!
  • MochR
    bridetobe2013 skrev 2012-02-02 16:49:29 följande:
    Jippie! -1,3 blev det. Trots att jag använt hela veckobonusen och knappt gått en meter då jag inte är riktigt pigg än. Så nu är det -4 kg på 4 veckor. Känns kanon med tanke på att jag inte börjat träna än.
    1/6 2012
    då går också på viktväktarna? Jag med!
  • MochR

jag kör bara online och tycker det funkar bra! Ska bara orka ta tag i mitt ätande igen så borde vågen börja stå på minus igen Tungan ute

• MochR

ok nu har man varit på konferens i tre dagar inte bra för ätandet alldeles för mycket god mat och fika men höll mig iaf ifrån godiset och det är stort för mig som är en riktig godisråtta!! och jag och en kompis gick en 6km varje kväll så alltid något...

ok nu måste jag ta tag i träningen ska iväg imorrn på medelgympa (om inte cellprovstagningen drar ut på tiden) och börja ta tag ordentligt i ätandet igen!

ni andra verkar sköta er fantastiskt ar stolta över er själva!!!

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil