• julle79

Dela med er av era festhäften

Hej!

Totalt ny i denna djungeln så behöver lite hjälp

ögnat igenom denna tråden och Bettina verkar ha delat me sig av nått svuveränt matreal som jag oxå skulle vilja ta dela av å kanske knycka nån liten idee eller insperation så klart

Bettina har du lust elelr nån som fått matrealet lust å skicak till mig oxå??

Ullis7901@hotmail.com

• julle79

Effterlyst festhäften på min mail men den ekar tom

provar igen då ullis7901@hotmail.com

även inboxat bettina å frågat här men tror hon inte är aktiv längre här dessvärre hade ju så gärna velat se henne soxå efter som så många pratar om hennes

vorre evigt tacksam om nån vill dela me sig på min mail

• julle79

fin tema färg jag har samma har du mer bilder på tex innehållet å en större på själva häftet man ser inte hela *nyfiken juh*

MyWeddingday skrev 2012-01-23 11:27:38 följande:

• julle79

vill du skicka ditt till mig?? håller me de e svårt å se här i loggen jag vill ju se helheten å få ideer

ullis7901@hotmail.com

daniiel skrev 2012-01-23 12:56:44 följande:
    Jag föredrar att mejla till de som vill se. Jag orkar inte fota festhäftet och har det som PDF för den som vill kika. Kopiera och lägga in all text här.. nja, blir inte riktigt samma sak. De flesta vill ju se hur man valt att skriva texten, placera bilder osv. Inte bara kika på omslaget.

Men det är ju kul för de som vill att kika på bilder om någon vill lägga ut. Finns såna trådar också.
Svar på tråden Dela med er av era festhäften