Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
jag håller på med vårat festhäfte just nu men tar hemskt gärna emot tips på innehåll. jag har än så länge bara börjat med roliga beskrivningar av alla gästerna och en årslista med viktiga datum i mitt och sambons förhållande, tex träffades, förlovade, fick barn osv... tänkte lägga in lite foton också, menyn för kvällen... ja, men jag vill som sagt också ha fler tips.
hittade precis den här länken: http://www.kortdesign.se/default.aspx?page=skapa_festprogram som nog kan vara användbar.
Jag kan maila vårat om ni vill, tog en jäkla tid men nöjd med resultatet
Och jag har skickat min mejl till dig också
Och jag har skickat min mejl till dig också
Oh, skulle du kunna maila till oss också? lite_psyko@hotmail.com (skaffade mitt email när jag var 14)
Det hade varit så snällt, sitter här, precis som så många andra verkligen fast angående fästhäftet.
Mailat er, vet vad jobbigt det var med detta festhäfte iaf att få ordning på sidorna hahahaha