Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Tar hemskt gärna ett mail jag med då jag sitter med festhäftet i skrivande stund. Min mail är ulricakarlsson@yahoo.se. tusen tack på förhand
gelehallon; skicka gärna ett mail till mig med! pfadaei2004@yahoo.se
Tack på förhand!
Ska precis börja med mitt festhäfte och skulle behöva all hjälp jag kan få. Ni som vill får gärna dela med er av era festhäften emmyanna2@hotmail.com Tusen tack för hjälpen!!!!
Gelehallon! Jag vill väldigt gärna ha ditt häfte! Min mail: laijna@live.com Tackar och bockar!
Geleallon: Tages tacksamt emot:)
anna_gavert@hotmail.com
Bettina; det låter jättespännande och alla verkar så nöjda! Vill du vara gullig och skicka det till mig med? jennykvist_1@hotmail.com. Tack!!
gelehallon: Om du har lust och hinner får du mer än gärna maila mig erat festhäfte.
hubbabubba2000@hotmail.com
ha en super bra dag. mvh anna
Åh! Vad snällt det skulle vara om ni orkade skicka till mig också: 0lisis0@gmail.com :)