Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Istället för att skicka min email så skickar jag en länk åt er som är intresserade av korsord, sökord mm. som man kan ha i sitt festhäfte. Man gör alltså egna frågor och ord, kanske om brudparet?
http://www.discoveryeducation.com/free-puzzlemaker/?CFID=11055240&CFTOKEN=20998232
Istället för att skicka min email så skickar jag en länk åt er som är intresserade av korsord, sökord mm. som man kan ha i sitt festhäfte. Man gör alltså egna frågor och ord, kanske om brudparet?
www.discoveryeducation.com/free-puzzlemaker/?...
okej.. nu blir jag också sugen på att se festhäftet!
Kan någon vara snäll och skicka åt mig också?
zandrahellstrom@hotmail.com
Bettina vill du skicka till mig också??
Jag är som alla andra helt rådvillig när det kommer till festhäftet!
ecarolines@hotmail.com
Tack :)
Är det någon som fått mail av gelehallon? Har fått av Bettina & det fanns jätte mkt tips där men skulle väldigt gärna ha gelehallons oxå, vill du snälla skicka det till mig? rebekka_t84@hotmail.com. Tacksam för hjälpen