Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Jag har kanske inget pang-häfte som Bettina, men om någon skulle vilja, så kan jag mejla vårt festhäfte också :) Skicka isåfall ett mejl till augustibruden@gmail.com, så skickar jag tillbaka :)
Även jag skulle vara väldigt tacksam om ni som har festhäften skulle vilja skicka till min mejl: emmaolssonsmail@gmail.com
Tack på förhand!
Samma här! Vore oerhört tacksam för tips och hjälp!
malin.sodergren@gmail.com
Tack på förhand!
Åh, jag skulle också verkligen uppskatta tips om någon vill dela med sig!
Har blivit tillförordnad toastmastress och ska göra programmet, men det är helt bankt i huvudet...
På min blogg finns uppräknat vad vårt festhäfte innehöll, fråga om det är något du undrar över :)
niini.blogg.se/2011/july/tv-programmet.html
Finns det möjlighet att få Bettinas häfte? vore GULD! till sofer218@gmail.com
Jag vill gärna ha tips på festhäften om någon orkar skicka :)
Tack på föhand!
t-j-13@hotmail.se
Åh, jag sitter också och funderar över vad ett festprogram skall innehålla?!?! Skulle vara stormande glad om någon eller några vill dela med sig av sina festprogram, så jag får lite tips och idéer! Kan mailas till piaroland.hedstrand@gmail.com.
Stort tack på förhand!