• Millan1984

Dela med er av era festhäften

Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.

Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.

• Svar på tråden Dela med er av era festhäften
  • sommar2012bröllop

Jag sitter också med festhäftet och sliter håret... och skulle bli sååå glad om ni som mailat tidigare även vill slänga iväg ett mail till mig :)
    TACK!!
    miavollmer@hotmail.com

• julle79

Effterlyst festhäften på min mail men den ekar tom

provar igen då ullis7901@hotmail.com

även inboxat bettina å frågat här men tror hon inte är aktiv längre här dessvärre hade ju så gärna velat se henne soxå efter som så många pratar om hennes

vorre evigt tacksam om nån vill dela me sig på min mail

• Niini
    Tusen gånger enklare att samla idéer i en tråd istället för att hålla på o mejla. Just nu finns det 11 mejladresser bara på denna sista sida, troligen ungefär lika många på resterande sidor så ~150 personer att mejla. Nej ni.. tror nog ingen har så lite att göra...
  • MizzÅ

trodde folk inte orkade skriva här utan ville maila istället. men gärna idéer här. passar mig bra!

• Niini
    MizzÅ skrev 2012-01-15 10:38:47 följande:
    trodde folk inte orkade skriva här utan ville maila istället. men gärna idéer här. passar mig bra!
    Just så, jag tycker iaf det är enklare att skriva in det här (en gång) än att mejla flera/dag :D
  • pulmonate

Är detta bara ett forum med 14 sidor emailadresser? Finns det ett enda vigselprogram? ler. 
    Men måste man ha detta? Jag hade egentligen inte tänkt ha det, men folk kanske vill följa med och veta vad som händer. Kan man inte skriva ut ett / bord? Kanske rama in? Eller skriva /måla det på en tegelsten, kruka, trä. Med menyn hade jag tänkt göra något liknande. Antingen skriva menyn på ett stort gammalt fönster, eller spegel, eller små inramade på bordet.
    Annars gillade jag dessa typ "tack kort" som varje gäst fick. 

Svar på tråden Dela med er av era festhäften