Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Jag skulle också bli superglad om någon ville dela med sig av sina festprogram.. bella666@live.se
Jag sitter också med festhäftet och sliter håret... och skulle bli sååå glad om ni som mailat tidigare även vill slänga iväg ett mail till mig :)
TACK!!
miavollmer@hotmail.com
Är det någon som har lust att skicka häfte även till mig så vore jag grymt tacksam. fransson.m@hotmail.com
Effterlyst festhäften på min mail men den ekar tom
provar igen då ullis7901@hotmail.com
även inboxat bettina å frågat här men tror hon inte är aktiv längre här dessvärre hade ju så gärna velat se henne soxå efter som så många pratar om hennes
vorre evigt tacksam om nån vill dela me sig på min mail
Är också intresserad att få mail. Om ni orkar så är jag jättetacksam!!
pink4fun@gmail.com
trodde folk inte orkade skriva här utan ville maila istället. men gärna idéer här. passar mig bra!
Är detta bara ett forum med 14 sidor emailadresser? Finns det ett enda vigselprogram? ler.
Men måste man ha detta? Jag hade egentligen inte tänkt ha det, men folk kanske vill följa med och veta vad som händer. Kan man inte skriva ut ett / bord? Kanske rama in? Eller skriva /måla det på en tegelsten, kruka, trä. Med menyn hade jag tänkt göra något liknande. Antingen skriva menyn på ett stort gammalt fönster, eller spegel, eller små inramade på bordet.
Annars gillade jag dessa typ "tack kort" som varje gäst fick.