Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Snälla :o)
vewenn@hotmail.com
Finns det någon vänlig själ, som vill dela med sig av sitt häfte? Tycker det är svårt och behöver lite hjälp:) Maila gärna på becca.78@hotmail.com Tack på förhand!
Jag skulle också hemskt gärna vilja ha festhäftena mailat till mig:
Tack snälla på förhand! =)
Jag har verkligen inga idér för festhäftet, kan någon snäll själ skicka festhäften som jag kan använda som inspiration, ifkgbg_girl@hotmail.com. Tack på förhand :)
Bettina - vill du maila mig också? Jättesnällt! Jag sitter och filar på idéer och inspiration är precis vad jag behöver!
Tack!
Sara
appelbiten@hotmail.com
Jag skulle oxå vara tacksam om nån ville maila mig sitt festprogram så man kan få lite idéer.
om någon i den här tråden skulle kunna skicka över det matrial de fått av bettina och gelehallon vore det jätte schysst! min mail är: lillzan@hotmail.com
Hej!
Totalt ny i denna djungeln så behöver lite hjälp
ögnat igenom denna tråden och Bettina verkar ha delat me sig av nått svuveränt matreal som jag oxå skulle vilja ta dela av å kanske knycka nån liten idee eller insperation så klart
Bettina har du lust elelr nån som fått matrealet lust å skicak till mig oxå??