Dela med er av era festhäften
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.
Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.
fin tema färg jag har samma har du mer bilder på tex innehållet å en större på själva häftet man ser inte hela *nyfiken juh*
vill du skicka ditt till mig?? håller me de e svårt å se här i loggen jag vill ju se helheten å få ideer
vill du skicka ditt till mig?? håller me de e svårt å se här i loggen jag vill ju se helheten å få ideer
ullis7901@hotmail.com">ullis7901@hotmail.com
Super tack jättefint festprogram
Hej jag tar gärna emot program, tips o ideer antingen på min mail eller här... Vad som är lättast för er... Vill ha ett kul häfte men inte exakt samma som dom tre kompisbröllopen vi varit på innan... ;)
Jo en till fråga... Var skriver ni ut era häften... Har tänkt fram o tillbaka en massa. Om man ska skriva ut på tryckeri o man slipper vänta o ha sig eller köpa finare papper o stå på m2b jobb o bråka med det själv....
På den här websidan finns det tips på vad ni kan skriva i festhäftet! En hel sida om bara festhäftet:
http://bröllopscoachen.hemsida24.se/start-allt-f%C3%B6r-ditt-br%C3%B6llop/festh%C3%A4ftet-7418387