Dela med er av era festhäften
Jag har kanske inget pang-häfte som Bettina, men om någon skulle vilja, så kan jag mejla vårt festhäfte också :) Skicka isåfall ett mejl till augustibruden@gmail.com, så skickar jag tillbaka :)
Jag har kanske inget pang-häfte som Bettina, men om någon skulle vilja, så kan jag mejla vårt festhäfte också :) Skicka isåfall ett mejl till augustibruden@gmail.com, så skickar jag tillbaka :)
vill du skicka ditt till mig?? håller me de e svårt å se här i loggen jag vill ju se helheten å få ideer
ullis7901@hotmail.com">ullis7901@hotmail.com
Eller så gör man som vi och skippar gästpresentationer ;P Jag förstår mig inte riktigt på varför man ska ha det. Alla på festen är vuxna människor (förutom barnen om man har med sådana) och är full kapabla att prata med varandra och fråga om saker ifall de undrar över något (eller någon).
Ja det är klart.. Men tycker det är kul att både ha med och skriva... ;) Har testat lite nu hur man skulle kunna lägga häftena och blev faktiskt nöjd...
Man viker båda häftena på bredden så de blir sådär långsmala. Det riktiga festhäftet är pärlmoskimmrande vitt och ligger överst med embossat moogram, bling bing och silver ängel på... Under fast lite högre upp så man ser någon cm över festprogrammet ligger ett lila häfte (då vi har vitt, lila och silver). På det är det skrivet med silver på datorn "vi som är här eller nått) Sedan binder jag tvärs över ett plommonfärgat band. som man bara drar bort när man ska läsa häftena. Jobbar på ettt ryckeri så nita, skära och skriva ut ska nog inte bli för dyrt...
Den lilafärgen är samma som presentasken samt bandet samma som bandetpå presentasken och servettensfärg...
Hmm, låter skit krångrligt men tror det kommer lösa en massa tidspress och et blir nog jätte fint... Egentligen vem bryr sig det ärju bara vi bridezillas inte gästerna... Eller hur?;) (Ni fattar att jag är ute efter ett lugnande ja svar... :) )
Haha jag förstår vad du menar. Jag tycker också om att pyssla och hade så mycket planer inför bröllopet. Oj vad jag skulle fixa och dona. Ca 4 månader före bröllopet bytte vi festlokal från en där vi skulle fått ordna med allt själva till en festvåning på ett hotell där de ordnade med allt, dukning, städning, mat.. ja, allt. Det kändes skönt :) Sedan valde vi enkel väg gällande fest- och vigselhäften och det mesta andra. I slutänden tror jag att jag bara gjorde corsager till marskalkerna och placeringskorthållare själv :P
Jag tycker det ser fint ut :) Ser enhetligt ut och när man väljer festhäften i det formatet (även vi hade det) så tar de inte så stor plats vid bordet heller :) Ängeln vet jag dock inte... behövs den verkligen? Smaken är ju som baken dock :P Tycker bara att det skulle se mer stilrent ut utan ängeln.