Visa era bröllopstårtor! :)
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)
Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.
Vil också ha ngn sorts segare chokladbotten som verkligen smakar choklad! Typ kladdkaka eller en Brownie och sen någon bananmousse med vanilj..slurp, och chokladklet på toppen.
Chokladcrips är ju supergott, den idén stjäl jag! :)
Vår tårta med vaniljbåttnar, vaniljkräm, rårörda hallon och halllonmousse. Spaklad med med vanlijsmörkräm och täckt med marsipan. Till det hade vi också macroner med vaniljsmak samt chilli/chocklad/hallon.
här är vår tårta! det är chokladmousse på chokladbotten med hallon mellan botten och moussen.
Det ser så läckert ut!!
Vår tårta bestod av fem sektioner, tre av dem med chokladbotten med mörk chokladmousse (min begäran.. ^^) och två sektioner med hallon/blåbärsmak. Maken är bagare, dock en kollega till honom som gjorde tårtan. Men han kunde ändå inte hålla sig helt borta utan hjälpte till att göra de små vita rosbladen/löven (som alla har en liten silverkant vilket tyvärr inte syns på bilden). Underbart god tårta! Våra toppers blev en sötsäl och en varg som symboliserar mig och maken
(Inga strålande bilder tyvärr)