• Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D
  • Silketuss

Jag lovar att jag inte har redigerat något alls, han använde, spontant de ord jag skrev, ordagrant! Jag tycker också att de var just smakfulla. Självkart ska du ge din blivande bilderna, han kommer bli jätteglad. Det är jag övertygad om. 

• förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 21:11:36 följande:
    Jag lovar att jag inte har redigerat något alls, han använde, spontant de ord jag skrev, ordagrant! Jag tycker också att de var just smakfulla. Självkart ska du ge din blivande bilderna, han kommer bli jätteglad. Det är jag övertygad om.
    Oj, missade att det var han som sagt det på andra sidan smileyn! Haha, det gör mig ännu gladare, ok, känner ju inte honom men det är inte så ofta män säger sånt :P
  • Silketuss
    förlovadflicka skrev 2011-08-30 21:15:40 följande:
    Oj, missade att det var han som sagt det på andra sidan smileyn! Haha, det gör mig ännu gladare, ok, känner ju inte honom men det är inte så ofta män säger sånt :P
    Nä, det är ju inte det. Det var därför jag ville att du skulle veta att han sa just det!
  • MsChevy
    förlovadflicka skrev 2011-08-30 21:06:49 följande:
    Den ser finare ut på bilderna än i verkligheten, man kan nästan inte jämföra klänningarna när de hänger jämte varandra ;) 38 ska det vara i den, men den är mer 40, var lite för stor för mig som alltid har 38 :)
    Okej, då kanske jag kan ha den då. Brukar dra ca 40. Du ville bli av med den?
  • förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 21:35:01 följande:
    Okej, då kanske jag kan ha den då. Brukar dra ca 40. Du ville bli av med den?
    Ja, du kan få den om du vill ha den :) Fast du får komma och hämta den själv i så fall, jag orkar inte posta den eller så :)
  • MsChevy

Hade jag bott nära dig hade jag hämtat den direkt, men jag bor utanför Västerås så det är ju inte grannkommun direkt...synd att du inte vill posta den...

• förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 22:06:19 följande:
    Hade jag bott nära dig hade jag hämtat den direkt, men jag bor utanför Västerås så det är ju inte grannkommun direkt...synd att du inte vill posta den...
    Jag tror du hade blivit besviken faktiskt, pärlorna på den sitter inte fast så bra, ena kupan sitter snett och när jag tog på den åkte en skena i överdelen ur så jag fick pilla in den igen. Det känns inte värt besväret...
  • MsChevy

okej...det är ändå inte va jag letar efter så kanske lika bra...hehe
    Det är ju en sån jäkla djungel av klänningar där ute!!! 

• förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 22:12:26 följande:
    okej...det är ändå inte va jag letar efter så kanske lika bra...hehe
    Det är ju en sån jäkla djungel av klänningar där ute!!!

Jag vet, man vill bara ha enklaste lösningen man kan få, haha :)

Detta var väldigt populärt, har haft 514 unika besökare på bloggen idag, brukar ha kanske 15, haha xD

• schmock

Jag tycker det är ascoola bilder och du ser så vacker ut!

(tycker du är lite lik Scarlett Johansson Drömmer)

Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D