Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D
Vad tycks? Ska ge en fotobok med trash the dress-bilder jag gjort i fel klänning i morgongåva till älsklingen! De finns på giftdigmedmig.bloggplatsen.se :)
Vad tycks? Ska ge en fotobok med trash the dress-bilder jag gjort i fel klänning i morgongåva till älsklingen! De finns på giftdigmedmig.bloggplatsen.se :)
SÅ FINA!!!! :D
Det var precis något sånt där jag hade tänkt mig, men nu håller det på att vara för sent på året och alldeles för kallt här. Kan man ta såna till våren? Trots att vi gifte oss nu i augusti? Eller blir det fel?
super fina bilder, du är jätte vacker .... vart hittade du klänningen så billigt?
Käranån, vilka underbara bilder!! Vad vacker du är!!!
Och vad snygg din "riktiga" klänning blev! Visst hade du fått den uppsydd av nån här?
Tack! :D Jag köpte den på tradera av en säljare som hette kidoin, men nu heter marsares eller nåt (är 99,9 % säker på att det är samma) Dock var den kliig, jätteslarvigt sydd och så, men perfekt för det här syftet och själva modellen tycker jag är jättefin :)
Om någon inte har råd att köpa klänning och inte vet vad den ska ta sig till och vill hämta den i Malmö eller Halmstad kan den få den :) Den är 100% polyester och vi tvättade den och den ser finare ut nu än innan, haha :)
Jättefina bilder, både "trash the dress-fotona" och de med den rätta klänningen, frisyren och tillbehören!!! Du är jättevacker!