Utmaning! Sockerfri månad, är du med?
Jag har också klarat mig bra första dagen :) Inte ätit något som jag inte ska äta, modet är på topp :D
Jag har också klarat mig bra första dagen :) Inte ätit något som jag inte ska äta, modet är på topp :D
Härligt att det är så många som klarat första dagen bra :)
alexandra01 - Jag kan inte annat än hålla med Fröken iller. Imorgon är en ny dag och nya tag :)
Ankis88 och lykkesmamma - Välkomna :D Ju fler, desto roligare :)
Nu är dagen snart slut för min del, ska krypa till sängs alldeles strax. Jag har fikat vitt bröd (ve och fasa ;P) till kvällsfika ihop med apelsinjuice (oh, no! ;P) men jag är inte det minsta sugen på en godisbit :) Det är för min del en seger i sig, att inte känna suget efter en cokladbit. Choklad är min stora, stota last. Jag längtar verkligen efter imorgon :)
Godnatt, ni är alla så duktiga! :D
Listan blir längre och längre, det är verkligen kul :)
Pinkgrape - Sötsaker, läsk, snacks och dylikt.
bellalicious - sötsaker, läsk, pasta +bröd (eftersom det triggar igång socker sug)
förlovadflicka- Choklad, godis, läsk, friterade saker, vitt bröd.
Red - Godis, läsk och kakor!
MagicBride - godis, läsk, snacks, kakor och dylikt
Pernillaaa - Godis, läsk, snacks och fikatillbehör.
Fröken iller- Godis, kakor, sötad dryck och alkohol
Gamila - Godis, kakor, läsk, chips
hermelinus - Choklad, läsk, godis
Ponduss - GODIS!, glass, läsk och alla födelsedagsfika
alexandra01 -
Hardaei - Godis, läsk, chips, choklad, kolhydrater
Bettina -
Sahu -
Ankis88 - (skrev upp dig iaf, ber om ursäkt ifall du inte ville vara med)
lykkesmamma -
Dag 2 är påbörjad. Ska alldeles strax äta frunch. Har sovit länge idag och försökt vila bort förkylningen lite. Jag har dock ätit några halstabletter som innehåller socker, men jag har så ont i halsen att jag kunde rent inte låta bli!
Ikväll ska vi ha myskväll. Min man ska "operera" ena stortån idag, så han kommer nog vara rätt slut och lillan har haft en hel vecka på dagis. Vi ska äta gurka, morötter och paprika med dipp. Ska bli mums! :D
Vi ska då äta varma mackor till middag :P Jag är dunderförkyld och orkar inte laga mat. Maken ligger på soffan och kan inte gå på foten. Nej, varma mackor med skinka och ananas får det faktiskt bli!
Det är ju trots allt helg nu ;P
Haha ja, det hade ju varit väldigt snyggt på bröllopsbilderna annars ;P Nej, men då hade jag ju helt enkelt fått använda mig av lösögonfransar :)
Det är så skönt att ha den här tråden, ni hjälpte mig igår:) Vi hade vänner över på kräftskiva och jag lyckdes trots att vi hade både läsk och godis!! Jag sucktade efter ett kallt glas cola men icke!