• Pinkgrape

Smakråd önskas! Vilka ringar är finast?

Väldigt enkelt - jag har kärat ner mig i två varianter av ringar och vet inte vilka jag ska välja.

Vad tycker du, vilka ringar är finast?

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 11:59
    ----------

Skicka gärna med en liten kommentar om varför du röstar som du gör. Behöver lite input! :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smakråd önskas! Vilka ringar är finast?
  • 120530

Absolot 1:an! Den andra är lite för mycket av allt enligt min smak.

• Pinkgrape
    Ninana skrev 2011-08-31 15:10:16 följande:
    tvån känns väldig antik och det tycker jag inte om :p
    Då kanske det är en jag ska satsa på.. har mycket antiviteter hemma och gillar sånt. Kanske passande att ha samma stil på fingret då ;P haha
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • LoJ

Jag gillar ettan bäst eftersom dom är mest klassiska och därför tror jag inte att du kommer att tröttna på dom!

• durrasflikka

Jag tycker egentligen ingen av dem, men om jag måste välja så hade jag valt nr 1.
    Jag hade många att välja mellan, men när jag såg bild på ett par så visste jag direkt att det var MINA ringar. Så hade jag varit du hade jag kollat vidare. Bestäm dig för vilken sorts slipning du vill ha innan du fortsätter kolla runt.

• Styrka

2:an. Mer tidlös, stilren och annorlunda med en fyrkantig sten!

• kaffeälskaren

Jag röstade för 1:an med motivering att den ser mer smäckra ut. Lagom mycket om man kan säga så.

Jag gillade inte tvåans fattning på den större stenen.

• Jag han
    jag röstade på nr 1. Föll mig mer i smaken än den andra. Den är vacker tycker jag!
  • majflicka

Röstar på 2:an. Tycker den är elegant och har en slags känsla från en svunnen tid

• majflicka
    TheD skrev 2011-08-31 13:05:33 följande:
    Nr 1!!! 2:an är klumpig och liknar det faster agda på 70 år skulleha på sig... ;)
    Vad roligt,  hade ngn sagt det om min ring hade jag sett det som den bästa av komplimanger ;)
Svar på tråden Smakråd önskas! Vilka ringar är finast?