September 2012
September brudar 2012
Ungbrud: 1/9 Stockholm
Sarus: 1/9 Torsås
Fjärilen:8/9 Toscana
Naive: 14/9 Zürich
Pörcy: 22/9 Västerås
brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
Lodjuret: 22/9 Stockholm
Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
September brudar 2012
Frisyr och smink för 3000 kr tycker jag lät dyrt..min frisör tar 1500 kr plus 500 för smink om man vill.
Min svärmor sa (nu) att det är tradition i Italien att svärmorn betalar klänningen! Det kunde hon ju ha sagt innan! haha. Nu har jag ju köpt ifrån Milly Bridal. Jag måste iof göra lite justeringar men det känns lite dumt o fråga om hon vill betala det nu. När hon sa det svarade jag bara att hon gärna får ge något annat med tanke på att jag köpt en relativt billig klänning.
Vi köpte vigselring igår. Blev inte alls den jag hade tittat på innan. Utan Himla från schalins, som matchar min förlovningsring.
Vigselring
Förlovningsring
Hmm..det kom ju ingen text..
Ja det kan jag ju göra. Det är väl inget man använder mer än en gång. När gifter du dig?
Ja jag har gjort egna inbjudningar som jag är ganska nöjd med. Skriver ut dem på Måndag och de ska skickas i veckan, är det tänkt!
På tal om brudbuketter, så är jag helt kär i Protean! Jätte häftig blomma som kommer ifrån Sydafrika fast är väldigt vanlig i Australien med. Jag vill helst ha Australiskt tema på blommorna (är halv aussie). Tycker även att kronärtskocka är en kool kombination som bordsdekoration. Dock tycker min kille att Protean ser skrämmig ut! haha. Så jag vet inte. Vad tycker ni?
Hej alla brudar!
Ja då är jag ju också gift! Vi kom tillbaka från vår 3 veckors bröllopsresa igår: Hong Kong, Australien (Melbourne - Brisbane med camper) och Bangkok. Har kopplat bort mig ifrån internet helt och hållet under tiden.
Jag har knappt några foton... Det är inte så många på facebook som jag skulle tro och har inte fått dem ifrån fotografen ännu. Men här kommer några stycken! (ok rätt många ändå )