September 2012
I helgen ska vi gå på bröllopsmässan och försöka få färdogt inbjudningarna. När ska ni skicka er inbjudningar?
Har hittat ett par fina saker på Amazon jag tänker beställa till bröllopet, MYCKET billigare än i affärerna! Dessutom har jag hittat ett jättefint hårsmycke på etsy....
Annars står det rätt still, ska ta i tu med inbjudningarna till näst, samt det byreåkratiska (väldigt oromantiskt och tråkigt, men måste ju göras... har några nationaliteter och myndigheter att ta hänsyn till, därav är jag så tidigt ute)
Ska även fråga om svärmor kanske har några smycken jag kan använda på Dagen D, så skulle jag ha "något gammalt" avklarat! :)
Heja, heja, bara 7 månader kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
Härligt, fjärilen! Längtar också efter den känslan!
Själv har jag/vi träffat fotograferna idag! Så himla kul och pirrigt. Fick mycket att tänka på, men hur skönt som helst att ha dem definitivt bokade!
Onwards and forwards...!
Slöja eller inte? Just nu är jag inne på att a'ha en lång slöja som på bild nr 2 med en uppsättning som bild 1 med blomma. Vill ha en mjuk lös uppsättning.
pulmonate: haha. ja jag visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka det...?! Men det verkar ju funka för dig med! Sjukt snygg uppsättning förresten. Ska du göra birdcagen själv eller breställa den?
Sifirisen: 1/9 Halmstad
MalinH84: 1/9 Västerås
Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
Cosy: 1/9 Skövde
Ungbrud: 1/9 Stockholm
Sarus: 1/9 Torsås
EmlizPemliz: 1/9 Karlskrona
Mary12: 1/9 Jönköping
xelina: 8/9 Ellinge slott
Fjärilen:8/9 Toscana
Naive: 14/9 Zürich
Purpleflower: 15/9 Borås
Protexblue: 15/9 Karlstad
Pörcy: 22/9 Västerås
brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
Lodjuret: 22/9 Stockholm
Censson:22/9 Skåne Tranås
Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
DestinyD: 29/9 Stockholm
YouandMe: 29/9 Norrköping
Mela01: 29/9 Upplands Väsby
Frida82: 29/9 Karlstad
Anny: 29/9 Jönköping
Jeth: 15/9 Hudiksvall
smulanjuli 8/9 Vetlanda