September 2012
Godisarna är goda, söta på alla sätt ;) Jag vet att det finns mini-versioner (men utan den personliga texten då...) på Lagerhaus. Så kan man köpa och prova!
Godisarna är goda, söta på alla sätt ;) Jag vet att det finns mini-versioner (men utan den personliga texten då...) på Lagerhaus. Så kan man köpa och prova!
Skrev in oss som nu tillkommit. Hoppas det är ok.
Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
Sifirisen: 1/9 Halmstad
MalinH84: 1/9 Västerås
Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
Cosy: 1/9 Skövde
Ungbrud: 1/9 Stockholm
Sarus: 1/9 Torsås
EmlizPemliz: 1/9 Karlskrona
Mary12: 1/9 Jönköping
Ninalainen 1/9 Halmstad
Sirenne: 1/9 Enköping
Thessan : 1/9 Stockholm
xelina: 8/9 Ellinge slott
Fjärilen:8/9 Toscana
smulanjuli 8/9 Vetlanda '
Bellathebau: 8/9 Linköping
Naive: 14/9 Zürich
Purpleflower: 15/9 Borås
Protexblue: 15/9 Karlstad
Jeth: 15/9 Hudiksvall
Pörcy: 22/9 Västerås
brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
Lodjuret: 22/9 Stockholm
Censson:22/9 Skåne Tranås
DestinyD: 29/9 Stockholm
YouandMe: 29/9 Norrköping
Mela01: 29/9 Upplands Väsby
Frida82: 29/9 Karlstad
Anny: 29/9 Jönköping
Malin:
Jag ska också pyssla ihop injudningarna nu. Efter många prototyper och finjusteringar har vi äntligen enats om vad vi vill ha! :)
Jag har sagt åt mina 2 tärnor att de får ha på sig precis vad de vill, så länge det är klänningar. :) Mig stör det inte att de kommer ha olika färger och stilar på sig, jag har ju ändå valt personerna just p.g.a. de är så olika. Ska se till att M2B best men också har olika slipsar etc... Ju mer färg desto bättre!
Hoppas att din M2B inser att du vill ha en lagom diamant, det är ju ändå DU som ska bära den utan att behöva bli nojjig, slå i den, och ha den i vägen etc...
Hoppas du får en skön helg du med!
VI väntar ca en månad till med att beställa ringarna, även om vi vet precis vilka vi ska köpa. Jag vill inte ha dem i någon låda alltför länge innan jag äntligen får ha den på mig! :)
Vi ska ha en brudnäbb (m2b's halvsyster, 3 år), 2 tärnor och 2 marshalkar. "Lagom" tycker vi.
Beställde lite grejer på ebay igår, så nu blir det snart julafton flera gånger när de börjar rassla in!
Kommer lägga in bilder på ring, klänning, inbjudan etc när klänningen kommit. Skynda er på där borta i Kina nu! :D
Min lista:
Fixat:
Datum bestämt (x2)
Lokal bokad
Fotograf bokad
Hår + Make-up bokade
Skor
Smycken
Hotellrum för gästerna
Hotellrum för bröllopsnatten
På gång:
Klänning - beställd från Kina......
Vigselförrättaren
Vigselring - bestämd, snart beställd. :)
Inbjudningar - designade, men måste pysslas ihop
Bestämt vart vi ska honeymoona
Musik
Kvar:
Sambons kläder + skor
Bestämma meny
Skriva ihop vigseln
Det är det jag kan tänka på just nu...
Just det, vad har ni andra tänkt som brudbukett? Vad finns det för blommor i september? Några ideér?
Vi snackade ju brudbuketter för ett tag sen... :)
Vad tror ni sköna brudar om en sån här?