Inlägg från: Vi2alltid |Visa alla inlägg
  • Vi2alltid

Vi firar 1 år! Har inga planer hjälp!

Vi har gjort det till en tradition att hitta på något roligt att göra tillsammans, som inte är romantisk middag med levande ljus - det kan man ju ha lite när som helst. Vi ville göra något där vi verkligen umgås, men samtidigt måste det ju inte vara med övernattning och hela kittet utan bara över dagen eller kvällen.

En gång åkte vi till äventyrsbad och lekte runt som små barn i vattnet, och sen avslutade med jacuzzin. I år jobbade vi båda två, så på kvällen tog jag med min man på hemligt äventyr - rida islandshäst. Något år kommer det säkert bli gokart eller nåt sånt.

Gör något som ni båda skulle vilja prova på, något kul tillsammans! Men gör det inte till en jättegrej, det vitkigaste är att ni är tillsammans. Och slår man på för stort kan det ju bli lite jobbigt att göra det varje år - att göra en längre resa tänker jag nog att vi gör när vi firar någon jämn bröllopsdag.

• Vi2alltid
    Gorgeousnes skrev 2011-09-04 00:35:39 följande:
    Mysigt med aktiviteterna :)! Undrar vad vi skulle kunna hitta på, vi kan tyvärr inte göra några aktiva aktiviteter längre efter svåra skador. Så vi brukar mest gå på bio, konsert å teater numer. Måste tänka lite till. Vi är tyvärr inte så välsignade att vi har barn så då har vi valt att försöka sätta lite guldkant på vår vardag och det ibland kan bli lite överdrivet men vi gillar det :)!

Det finns ju en hel del aktiviteter som inte måste betyda fysisk aktivitet :)
    Vinprovning är ju ett bra exempel som Jag han kom med!

Massage? Chokladprovning? Djembe-lektion? Prova på ett hantverk? Fotograferas? Ballongflygning? :)

Svar på tråden Vi firar 1 år! Har inga planer hjälp!