Bröllop nr 2. Finns det andra här som gifter sig för andra gången?
Jag är 30 år nu och gifter mig oxå för andra gången...känns helt annorlunda den här gången...
Jag är 30 år nu och gifter mig oxå för andra gången...känns helt annorlunda den här gången...
Håller med om att det känns mer äkta denna gången...jag lät mitt hjärta välja den man jag nu lever tillsammans med och nu tänker jag följa mitt hjärta genom att gifta mig av genuin och äkta kärlek. Det känns inte alls så viktigt med det stora vita bröllopet längre...det som jag gjorde med min ex-man. Varför vi nu ska gifta oss på halvön hemma på min familjegård med mina föräldrar som vittnen ich min närmsta väninna som tärna. Vi ska gifta oss i en hage och tanken är att jag ska rida upp till min blivande make på min häst. Jag kommer att ha en lavendelblå klänning på mig och han ska ha svart kostym. Kvällen kommer att avslutas på stans finaste och bästa restaurang och sen blir det b&b till bröllopsnatten. Ingen i våran bekantskapskrets eller våra familjer ( förutom min närmsta väninna och mina föräldrar) ska få veta att vi gifter oss för vi vill att denna dagen ska handla om oss och våran kärlek!