• Cylt

Våran toastmadame förstörde bröllopet..

Usch vad tråkigt!! Det påminner om den toastmadame min bror och svägerska hade. Hon var komplett vidrig, dryg och otrevlig. Hon blev fullare och fullare och således allt sämre på sin uppgift. En halvtimme in i middagen, då hon var fullt upptagen med att fota sig själv under klänningen med engångskamerorna på borden, klev trubaduren in och började försöka styra upp både stämning och tal, men då surnade hon till och började vråla i micken att det minsann var hon som var toastmadame på det här bröllopet. Efter ytterligare någon timme sket hon i vilket och satt utanför med en ständig drink i handen och rökte. Det sjukaste är nog att min brorsa med fru inte verkade störda av hennes tilltag, det var bara merparten av "hans" sida (hennes har jag ingen koll på) som undrade varför de valt eh, en person som varken kunde hantera folk, stress eller alkohol. Men det viktigaste är ju att de var nöjda - och det är de! Angående er toastmadame; fråga henne varför hon valde att hantera ert bröllop som hon gjorde. OM hon går igenom någon livskris hade det ju varit snyggt att flagga för det, både för sin egen och er skull. Försök att bortse från henne och minns er bröllopsdag för allt annat, som blev underbart

Svar på tråden Våran toastmadame förstörde bröllopet..