• nilssonns

Jag vill överraska honom!!

I vissa affärer kan man fria med en tillfällig ring men vet inte om det är aktuellt för dig eller vad det kostar.

• nilssonns
    LalskarE skrev 2011-09-05 17:14:49 följande:
    Men å, det hade jag faktiskt ingen aning om... vad bra att jag fick reda på det, det kanske jag kan forska lite i :).
    vet inte om alla affärer har det men hörde det när jag var inne i en butik att det var en som skulle hyra/låna en ring för frieri.
  • nilssonns
    LalskarE skrev 2011-09-05 19:13:07 följande:
    Försökte googla på det utan större framgång, men det är kanske inget de skyltar hej vilt med... Funderar även på om de har nåt krav... typ att om man hyr ringen där så måste man även köpa ringen där sen...
    Vet faktiskt inte. Där jag hörde det var i göteborg men ni bor kanske inte nära där.
  • nilssonns

Ja nordstans guld var det dom hyrde ut ringar

• nilssonns

Min syster man hade tänt levande ljus i hela lägenheten när min syster kom hem från sitt jobb. På bordet hade han ställt en vas med det antalet rosor som betyder "vill du gifta dig med mig?" min syster kunde der antalet. Sen satt han och väntade på henne. När hon kom hem så såg hon alla rosor och började räkna och i samma stund friade han :)

Svar på tråden Jag vill överraska honom!!