• Yez

Jag vill överraska honom!!

LalskarE skrev 2011-09-06 18:13:45 följande:
    Fick precis svar ifrån nordstansguld i Göteborg och där kan man hyra en ring för 500 kr. Detta dras sedan av när man köper ringarna sen. 

Är det någon här som vet om ifall man köper en ring på ett ställe och inte graverar den om man lämna in ringen på ett annat ställe på hemmaplan och få den graverad? Tar de emot den där trots att man inte har köpt den där från början? Tänkte ifall man är tvungen att skicka tillbaka den till det ställe man köpte den på från början. 
    Dom flesta affärer "hyr ut" tillfärlliga ringar.. Har inte vart med någon som sagt att dom inte gör det..

Lycka till!!

Jag funder själv på att överraska honom 1/1 2012 när vi befinner oss i Thailand på samma ställe där min mamma gifte sig 1/1 2010... Men tror inte att jag kommer våga.. Tyvärr!
  • Yez
    LalskarE skrev 2011-11-22 15:18:15 följande:
    Tezz81: Vilken härlig plan, tycker det låter helmysigt... Första gången det hettade till mellan mig och min sambo var ute på att bowlingställe i Örebro, nu har vi fått rabattkuponger till det stället, så jag funderar på att fixa ringar och sen ta med dem dit och förlova oss där... Synd att min handled inte kan med att bowla - men, men... hittar jag på det lättaste klotet av dem alla så kanske det funkar :D. 
    Man kan använda båda händerna när man bowlar, liksom dra klotet mellan benen och kasta iväg..
    Skulle jag tycka var gulligt och charmigt ;-P
Svar på tråden Jag vill överraska honom!!