Inlägg från: Tinzi |Visa alla inlägg
  • Tinzi

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

LindaochJohn skrev 2011-10-29 13:50:31 följande:
    Jag vill tipsa om Panduras Outlet i Ullared! Där köpte jag inbjudningskort o kuvert, stämplar för 5 kr/styck o massa andra prylar! Glad
    Är det som Panduro i vanlig butik eller? LIgger?
  • Tinzi
    LindaochJohn skrev 2011-11-11 17:13:40 följande:

Här kommer bilden! Gillar man inte träfrejen kan man lyfta ut glasdelen o få e vanlig ljuslykta. Bara 10 kr! Flört
    Snygga!! Jag undrar mer om man kan måla den vit?
  • Tinzi
    annelie1981 skrev 2011-11-16 18:16:12 följande:
    Ett till tips är att köpa barnkläder redan nu när det finns nyårskläder i butikerna. Eller vänta tills efter jul då de rear ut dessa fina kläder!
    Bra tips! tack!
  • Tinzi
    drömmer skrev 2012-01-20 11:55:54 följande:
    Lindex har halva rea-priset i butik. Jag har vart och fyndat näbbklänning .
    åh! jag som just köpte från E.bay för 280 kr totalt..jaja :) va den fin?
  • Tinzi
    Charlie13 skrev 2012-01-23 16:36:08 följande:
    Hej hopp! Tänkte bara tipsa om presentaskar i olika storlekar som reas ut på Clas Ohlson nu för 10 kr/ förp. Vi ska ha det till att ge typ mammorna och brudföljet små presenter som tack för hjälpen :)
    toppen! olika färger lr?
  • Tinzi

På Kappahl har de superfina näbbskor i svart & silver för 99:- :) Har man dessutom 25% rabatt kupong så blir det ju billigt !

• Tinzi
    LindaochJohn skrev 2012-02-23 16:26:03 följande:
    Vet inte om någon annan skrivit detta men Plopp har jus nu ändrat sin text till "Puss", "Kram", "Kärlek" och "Lycka". Lite kul att ha på godisbordet på bröllopet.

Dock kan jag säga att jag köpte fem påsar och fick inte en enda "Lycka" eller "Kärlek".... Men pussar o kramar räcker väl?
    OJ! nice! Bra tips! Hoppas de håller till Maj bara :) Antar de kan innehålla spår av nötter också :(

Jag vill tipsa om CityGross som har rea på korgar! Från 10 :- vi ska dit i morrn,  sen köpa vit sparyfärg och spraya om det ej finns vita kvar. Att ha såpbubblorna i mm.
  • Tinzi

Köpte vattenkaraffer på Ikea för 15:-/st super fina! :)

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!