• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • 123ost
    http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=343
    Guldfynd har just nu klubberbjudande:
    Handla för 4000:- eller mer så får du 15% rabatt
    1000:- 10% rabatt
    500:- 5% rabatt!
    durrasflikka skrev 2011-09-07 11:50:00 följande:
    Vill vara med här, men har tyvärr inget tips just nu mer än ebay men det är ju inte rea där. :P
    Kul med fler! Glöm bara inte att tipsa här om du ser något! ;)
    Ja, Ebay har jag köpt saker från också.. bra sida! :)
  • 123ost

Inte så mycket till rea eller så men jag har själv tänkt köpa ljusstakar som är silverfärgade vilket är ganska dyrt när man vill ha många. Men har kollat runt lite och såg att Biltema säljer en sprayfärg "Silverkrom"! Nu kunde inte jag länka från Google, men söker man så hittar man bilder där folk användt sprayfärgen, ser inte exakt ut som samma silver men helt klart 69:- per burk!

Jag ska då fara till second hand-butiker och köpa ljusstakar och spraya dom!
    Kommer garanterat undan billigare än om jag hade köpt riktiga silverljusstakar.

• lilja
    123ost skrev 2011-09-07 15:10:22 följande:
    Inte så mycket till rea eller så men jag har själv tänkt köpa ljusstakar som är silverfärgade vilket är ganska dyrt när man vill ha många. Men har kollat runt lite och såg att Biltema säljer en sprayfärg "Silverkrom"! Nu kunde inte jag länka från Google, men söker man så hittar man bilder där folk användt sprayfärgen, ser inte exakt ut som samma silver men helt klart 69:- per burk!

Så har jag också gjort!
    Fast mina blir blanka och svarta.
    * 21 juli 2012 *
  • Styrka
    123ost skrev 2011-09-07 15:10:22 följande:

Wow!! STRÅLANDE TIPS! Tusen tack, jag är dig evigt tacksam!
    Hurra vad vi ska fynda!
  • Maria och Toni

Var på Dollarstore och fyndade marschaller  till vårt novemberbröllop (8 för 30:- finns även i förpackning 6 för 20 Vi köpte några facklor också (3 för 20   och värmeljus 100 st för 20:-. Man kan fynda mycket till toalettkorgen där också om man nu vill ha en sån. Tipseli tips!

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!