• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Styrka

Vill oxå tipsa om att Ikea nu tagit in en 10-pack med femkantiga små speglar för 129 kr!
    Speglarna är kanske 10 cm x 10 cm.
    Jag hittar dem inte på hemsidan, men såg dem när jag var i varuhuset häromsistens.

• augusti2012

Vi har ju rött och vitt tema... 
    Och jag har länge tänkt att ha en röda mattan utanför vår festlokal. Hittar ingen hel röd lång matta, och blir för snål att lägga pengarna på att hyra en dyr.
    Men så hittade jag!!!

viewitem.eim.ebay.se/Party-Decoration-Red-Car...

LYCKA!!!!!!!!!!!
    Så jag måste tipsa er :) 

• daniiel

Någon som är sugen på skor från Nellys för en billig peng?

Jag är med på en sida som heter members.com som har något slags erbjudande nu i 3 dagar att om ni blir inbjuden av någon som redan är medlem, så får ni 50kr att handla för.

Det finns alltså skor från Nellys som nu bara kostar 99kr istället för typ 300-500kr. Det finns andra märken där också och inte bara skor, utan kläder och klockor och det kommer hela tiden nya kampanjer, så kanske värt att kolla in?

"Gillar" ni Members.com på Facebook, så får ni ytterligare 100kr att handla för, om ni handlar för minst 300kr.

Skicka er mejladress i PM (privat meddelande), så bjuder jag in er och då får ni 50kr att shoppa för :)

• daniiel
    daniiel skrev 2011-12-14 21:07:03 följande:

Någon som är sugen på skor från Nellys för en billig peng?

Jag är med på en sida som heter members.com som har något slags erbjudande nu i 3 dagar att om ni blir inbjuden av någon som redan är medlem, så får ni 50kr att handla för.

Det finns alltså skor från Nellys som nu bara kostar 99kr istället för typ 300-500kr. Det finns andra märken där också och inte bara skor, utan kläder och klockor och det kommer hela tiden nya kampanjer, så kanske värt att kolla in?

"Gillar" ni Members.com på Facebook, så får ni ytterligare 100kr att handla för, om ni handlar för minst 300kr.

Skicka er mejladress i PM (privat meddelande), så bjuder jag in er och då får ni 50kr att shoppa för :)

Har ni inte Facebook eller inte vill "gilla", så kan ni skriva in koden ILIKEMEMBERS för samma erbjudande om 100kr om ni handlar för minst 300kr :)
  • operfekt

Tack för tipset, nu är skor beställda, kände att det var bra att ha liten strl, mycket var ju slut i större storlekar..

• daniiel
    operfekt skrev 2011-12-15 11:30:52 följande:

Tack för tipset, nu är skor beställda, kände att det var bra att ha liten strl, mycket var ju slut i större storlekar..

Haha ja, för min del blir det ingen beställning. Var endast intresserad av ett par, men de finns inte i min storlek. Kände dock att det kunde vara kul att hjälpa andra få ett litet bidrag till sin beställning trots det :)

Har ett par vänner jag inte kunnat lägga till på den sidan, så har mejlat och frågat varför. Det är ju väldigt konstigt att det inte går att skicka inbjudningar. Tex min syster, hon har länge velat köpa ett par som fanns där till reapriset, men hon är student och har inte råd, så nu tänkte jag passa på. Då skulle ju skorna bara kosta henne 49kr, men kan inte lägga till hennes mejladress :(
  • annelie1981

Rusta säljer champagne glas för 2kr/st (egentligen får man bara köpa 6st/kund) Men jag köpte 24st i två omgångar utan problem.

• daniiel
    annelie1981 skrev 2011-12-27 13:43:03 följande:
    Rusta säljer champagne glas för 2kr/st (egentligen får man bara köpa 6st/kund) Men jag köpte 24st i två omgångar utan problem.
    Jag var också och fyndade såna idag, men vi skulle bara ha till familjen hemma, så 6st räckte :)
  • Sveaalexandra

Gilla Nelly.com på facebook och få 100 kr rabatt! Osäker på vilken summa man måste handla för dock..

• Pernillaaa
    annelie1981 skrev 2011-12-27 13:43:03 följande:
    Var på IKEA idag och köpte 6st för 9:- också :).

Man fick köpa 2paket per kund men dom sa själva att det inte var några problem att ta på olika kvitton. Så jag köpte hem 10paket :)
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!