• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Minuz
    123ost skrev 2011-09-27 13:04:47 följande:
    En perfekt present till bröllopsdagen eller som morgongåva kanske?
    www.myheart.se/289-52-romantiska-veckor.html

Kostar 149:- just nu och verkar vara rätt rolig!
    Det låter roligt........ Ska jag nog köpa i julklapp....
  • 123ost
    Minuz skrev 2011-09-27 13:15:15 följande:
    Det låter roligt........ Ska jag nog köpa i julklapp....
    Smart! Skulle nog vara en rolig julklapp, kanske att man köper till svägerskan och hennes karl.
  • Kramarina

Hittade en gardin på IKEA som kan vara bra som dekoration, ex som duk eller att knyta eller nåt sånt;
    Flyn Lill, fanns i mörkrosa, blått och grönt. Den är jätteskir nästan som organza och jag tänkte eventuellt köpa den att göra favourpåsar av.

Kostar bara 19:- per gardin. 

• Marylojs
    Kramarina skrev 2011-10-23 20:01:11 följande:
    Hittade en gardin på IKEA som kan vara bra som dekoration, ex som duk eller att knyta eller nåt sånt;
    Flyn Lill, fanns i mörkrosa, blått och grönt. Den är jätteskir nästan som organza och jag tänkte eventuellt köpa den att göra favourpåsar av.

Kostar bara 19:- per gardin. 
    Åh vilket bra tips, det skulle jag vilja ha som löpare tror jag! Tusen tack!
  • annapanna88

Just nu har guldfynd 100 kr i rabatt för varje 500 kr man handlar guld för! Såg även i en annan tråd att Albrekts guld hade rabatt men kan inte hitta det på deras hemsida... kanske redan är slut.
    Hallbergs guld har också rea just nu :)

• Charlie13
    annapanna88 skrev 2011-10-24 19:08:34 följande:
    Just nu har guldfynd 100 kr i rabatt för varje 500 kr man handlar guld för! Såg även i en annan tråd att Albrekts guld hade rabatt men kan inte hitta det på deras hemsida... kanske redan är slut.
    Hallbergs guld har också rea just nu :)
    Jag köpte min ring idag på Guldfynd, tyckte rabatten kändes lite pluttig men hela ringen blev 1200 kr billigare! :)
  • Drömmaren

Har tyvärr inget tips just nu men vill gärna vara med i forumet.

• Jag han

Vissa medlemmar (inte jag av någon konstig anledning) får 30 % på ett köp hos Guldfynd när de fyller år. Kolla med släkt och vänner vettja! Vi fick mammas födelsedagscheck. 30% gör rätt mycket om man ska köpa ringar! :)

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!