• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • AndroSid

I morgon har Kappahl 30% rabatt på ordinarie pris för klubbkunder... Kanske något för att spara in små slantar på stay ups eller underkläder?

• LindaochJohn

Ulizo skrev 2011-11-08 20:19:16 följande:
    LindaochJohn: Jag vill gärna se bild på dom där ljuslyktorna från citygross :)
    Här kommer bilden! Gillar man inte träfrejen kan man lyfta ut glasdelen o få e vanlig ljuslykta. Bara 10 kr! Flört
  • Tinzi
    LindaochJohn skrev 2011-11-11 17:13:40 följande:

Här kommer bilden! Gillar man inte träfrejen kan man lyfta ut glasdelen o få e vanlig ljuslykta. Bara 10 kr! Flört
    Snygga!! Jag undrar mer om man kan måla den vit?
  • Hoffsennanen Tottoplex

Panduro i Ullared, är det inte det som ligger i huset med scorett, mq, hairstore osv? På nedervåningen?

• LindaochJohn
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-11-11 21:50:48 följande:
    Panduro i Ullared, är det inte det som ligger i huset med scorett, mq, hairstore osv? På nedervåningen?
    Nej, det ligger i ett hus lite ovanför bilparkeringen, vid bussparkeringarna. Är någon glasögongrejj bredvid.
  • LindaochJohn

Tinzi - det kan man säkert!

• LindaochJohn

Jag vill föresten tipsa om Martha Stewarts hemsida där man kan ladda ner lite olika pappersaker, typ att ha runt ljuslyktor osv.

Jag tyckte det fanns en del fina saker!

• Jane

dinSko har halva reapriset nu i helgen (tror det är i alla städer). Det finns både vinterskor och festskor. Passa på om ni behöver!

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!