Inlägg från: LindaochJohn |Visa alla inlägg
  • LindaochJohn

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

Jag vill tipsa om Panduras Outlet i Ullared! Där köpte jag inbjudningskort o kuvert, stämplar för 5 kr/styck o massa andra prylar! Glad

• LindaochJohn

Jag vill tipsa om superfina ljuslyktor i lite "nött" trä med hjärtan på. 10 kr på Citygross (bland julsakerna) just nu! Passar bra om man som jag ska ha lite naturstil. Kan lägga in en bild senare.

• LindaochJohn

Outleten ligger lite offside tyvärr, det var första gången jag var där oxå.
    Det är som sagt mest utgående sortiment, jag hade tur att komma dit när de just fått en leverand med kort och kuvert i lite lyxigare material - kul! Skrattande

• LindaochJohn

Ulizo skrev 2011-11-08 20:19:16 följande:
    LindaochJohn: Jag vill gärna se bild på dom där ljuslyktorna från citygross :)
    Här kommer bilden! Gillar man inte träfrejen kan man lyfta ut glasdelen o få e vanlig ljuslykta. Bara 10 kr! Flört
  • LindaochJohn
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-11-11 21:50:48 följande:
    Panduro i Ullared, är det inte det som ligger i huset med scorett, mq, hairstore osv? På nedervåningen?
    Nej, det ligger i ett hus lite ovanför bilparkeringen, vid bussparkeringarna. Är någon glasögongrejj bredvid.
  • LindaochJohn

Tinzi - det kan man säkert!

• LindaochJohn

Jag vill föresten tipsa om Martha Stewarts hemsida där man kan ladda ner lite olika pappersaker, typ att ha runt ljuslyktor osv.

Jag tyckte det fanns en del fina saker!

• LindaochJohn

Vill tipsa om att Rusta har halva pristet på mycket julpynt just nu.
    Jag var där igår o hittade paket med 5 små svarta lyktor för ca 40 kr! Jättefina som skall hängas i träden utanför o tändas när vi ska åka från lokalen! Skrattande

De hade även en söt liten festväska i typ satäng med strassknapp för 40 kr om man är intresserad av det. Fanns i beige, lila och grönt.

• LindaochJohn
    RiNa skrev 2012-01-12 21:58:37 följande:
    Fanns festväskan på Rusta? Hittar inget sånt på deras hemsida.
    Ja väskan fanns på Rusta i Kalmar iaf! Glad
  • LindaochJohn

Lagerhouse har ljusvecka. 30% på alla ljus.

• LindaochJohn

Vet inte om någon annan skrivit detta men Plopp har jus nu ändrat sin text till "Puss", "Kram", "Kärlek" och "Lycka". Lite kul att ha på godisbordet på bröllopet.

Dock kan jag säga att jag köpte fem påsar och fick inte en enda "Lycka" eller "Kärlek".... Men pussar o kramar räcker väl?

• LindaochJohn
    elinmartin skrev 2012-02-23 17:46:17 följande:
    vilka plopp är de?? de lätt riktigt roligt
    Det är 2-bitars i påse med flera stycken i. Skrattande
  • LindaochJohn
    BlomAnna skrev 2012-02-23 21:04:19 följande:
    Vart kan man hitta sånna och vet ni bäst före datumet på dem?
    I vanliga matbutiker. De har bäst före 2012-12 så håller länge. Men själva kampanjen där de bytt ut texten är nog bara en engångsgrejj.
  • LindaochJohn
    moonlightgirl skrev 2012-02-25 11:55:36 följande:
    Dom har funnits i flera år just kring allahjärtans dag för jag har köpt dem i bland. Men det finns ju ingen garanti att de finns nästa år. Men jag håller med det är en kul grej.
    Oki! Vad kul, typiskt att jag missat dem innan... Obestämd
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!