• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • annelie1981
    Pernillaaa skrev 2011-11-21 11:23:43 följande:
    Ja precis :).
    Går jättesmidigt och lätt till. Snabbt går det med!
    Kostymerna beställde jag från rawnaleeqa2008
    På ena skjortan så fanns det ett par små ränder. Mailade och påtalade det för säljare som kompensation skickade TVÅ nya skjortor utan att ens kräva tillbaka den jag första :). Så blev det problem så var det inga svårigheter att lösa det heller.

Tyvärr hade han inga kostymer för män då hade jag köpt en även till min blivande :).

Verkligen bra säljare!

Tycker bara att det är lite skumt att man måste fylla i kontokortsuppgifter direkt efter man har skapat kontot på ebay....men det kanske är ok?!

• Pernillaaa
    annelie1981 skrev 2011-11-21 19:22:47 följande:

Verkligen bra säljare!

Tycker bara att det är lite skumt att man måste fylla i kontokortsuppgifter direkt efter man har skapat kontot på ebay....men det kanske är ok?!

Gjorde du det?
    Det kanske jag också gjorde, minns faktiskt inte.
    ALLA betalningar går via Paypal så det kanske är därför?

Jag har åtminstone inte haft några problem och ingar pengar har försvunnit från mitt konto :).
  • annelie1981

Såg att det var 20% på hår grejjer på Glitter

• Jane

Bon Prix har rea/billiga grejer, speciellt långa och korta festklänningar som kan användas som tärnklänningar.
    Denna fanns i deras katalog och för medlemmar med någon speciell erbjudandekod kostar den 299 kr så länge lagret räcker, fram till 7/12, annars kostar den 369 kr på nätet (absolut inte farligt det heller).
    Min mamma såg den och ringde och beställde den direkt.

• Kiin80

Romantica i Malmö, bergsgatan, har 25 % - 50% på alla klänningar (både brud och fest)! Jag köpte min klänning där igår! finns jättemånga fina kvar!! Så det är ett bra tips!

sen är även jag en sån där som vill tipsa om ebay! Vi köpte 100 organzaband, breda långa gröna till att knyta rosetter kring stolarna ni vet... 100 st kostade oss inkl frakt 420 kr! Galet billigt om man jämför med i Sverige! beställde från Kina, sökte på organza bara... blev supernöjda! finns massor med olika färger!

tack annars för alla bra tips! härligt att dela med sig!

• lindahhh

Kiin80 va hette den säljaren du köpte från? Tänkte beställa jag med fast rosa men jag är lite feg, tänkte om det är samma! :) då ska jag nog ta mod till mig och beställa dem ...

• Emmma

Kan tipsa om att Ellos har 40% på hela köpessumman. Jag passade på att köpa deras tygservetter, de blev bra mycket billigare. Skrattande

• annapanna88

lindahhh: jag har också köpt stolsrosetter och löpare från ebay, fick hem dem igår. Säljaren jag köpte av hette ourwarm eller något liknande. Låg i samma prisklass som ovan :)

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!