• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • annelie1981

Kan tipsa om sefina.se Jag köpte min ring där för 3200kr inkl frakt, den kostar i vanliga fall 10699kr på Albrekt guld. Jag ställde många frågor och bad om olika bilder på ringen och de var väldigt snabba och proffsiga. Man har 14 dagars öppet köp, så jag gick in på Albrekt för att se att det var den äkta ringen (vilket det var). Passade även på och fråga vad det skulle kosta att polera upp och gravera den, det skulle kosta strax under 500kr.

Så om ni vill spara pengar på ringen håll ögonen öppna när det gäller begagnade ringar!

• annelie1981

Ett till tips är att köpa barnkläder redan nu när det finns nyårskläder i butikerna. Eller vänta tills efter jul då de rear ut dessa fina kläder!

• Kramarina

För er som har rött dom färg så har IKEA billiga glasljusstakar för värmeljus nu när det är julpynt på gång

• annapanna88

Twilfit har 20% rabatt för medlemmar just nu. Man får även utnytja rabatten om man blir medlem i samband med köp!

• Kramarina

Har nu fått hem min klänning som jag köpte via tradera :) köpte den begagnad för 600 kr inkl frakt och det är en äkta Nixa. Måste gå ner lite i vikt då jag födde en liten pojke för tre månader sen men har nu beställt ett brett satinband och såna plastgrejer som sitter på bh bandet för att kunna reglera dem, och ser ut som åttor, ska sy fast dem i långa rader längs dragkedjan och trä bandet igenom så kan jag snöra klänningen istället. lite jobb men får en perfekt klänning för under 1000 kr :)

• Tinzi
    annelie1981 skrev 2011-11-16 18:16:12 följande:
    Ett till tips är att köpa barnkläder redan nu när det finns nyårskläder i butikerna. Eller vänta tills efter jul då de rear ut dessa fina kläder!
    Bra tips! tack!
  • annapanna88

På IKEA kan man köpa Neglinge ljusstake/värmeljushållare (altså för både och) för 4 kr/st. De är neutrala och fina i glas. Kanske alltid har varit så billigt men jag hittade dom idag :) Blir nog en tur till IKEA snart :D

• Pernillaaa

Måste bara tipsa om ebay!

Köpte hem två superfina kostymer i 5delar till mina pojkar för någon vecka sedan. Betalade 560kr för två stycken med frakt från England

• annelie1981

Är det ebay.se du beställer från då? Vad heter den som du har beställt av?

Pernillaaa skrev 2011-11-20 23:20:22 följande:
    Måste bara tipsa om ebay!

Köpte hem två superfina kostymer i 5delar till mina pojkar för någon vecka sedan. Betalade 560kr för två stycken med frakt från England
  • Pernillaaa
    annelie1981 skrev 2011-11-21 09:54:23 följande:
    Är det ebay.se du beställer från då? Vad heter den som du har beställt av?
    Ja precis :).
    Går jättesmidigt och lätt till. Snabbt går det med!
    Kostymerna beställde jag från rawnaleeqa2008
    På ena skjortan så fanns det ett par små ränder. Mailade och påtalade det för säljare som kompensation skickade TVÅ nya skjortor utan att ens kräva tillbaka den jag första :). Så blev det problem så var det inga svårigheter att lösa det heller.

Tyvärr hade han inga kostymer för män då hade jag köpt en även till min blivande :).
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!