Inlägg från: annelie1981 |Visa alla inlägg
  • annelie1981

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

Kan tipsa om sefina.se Jag köpte min ring där för 3200kr inkl frakt, den kostar i vanliga fall 10699kr på Albrekt guld. Jag ställde många frågor och bad om olika bilder på ringen och de var väldigt snabba och proffsiga. Man har 14 dagars öppet köp, så jag gick in på Albrekt för att se att det var den äkta ringen (vilket det var). Passade även på och fråga vad det skulle kosta att polera upp och gravera den, det skulle kosta strax under 500kr.

Så om ni vill spara pengar på ringen håll ögonen öppna när det gäller begagnade ringar!

• annelie1981

Ett till tips är att köpa barnkläder redan nu när det finns nyårskläder i butikerna. Eller vänta tills efter jul då de rear ut dessa fina kläder!

• annelie1981

Är det ebay.se du beställer från då? Vad heter den som du har beställt av?

Pernillaaa skrev 2011-11-20 23:20:22 följande:
    Måste bara tipsa om ebay!

Köpte hem två superfina kostymer i 5delar till mina pojkar för någon vecka sedan. Betalade 560kr för två stycken med frakt från England
  • annelie1981
    Pernillaaa skrev 2011-11-21 11:23:43 följande:
    Ja precis :).
    Går jättesmidigt och lätt till. Snabbt går det med!
    Kostymerna beställde jag från rawnaleeqa2008
    På ena skjortan så fanns det ett par små ränder. Mailade och påtalade det för säljare som kompensation skickade TVÅ nya skjortor utan att ens kräva tillbaka den jag första :). Så blev det problem så var det inga svårigheter att lösa det heller.

Tyvärr hade han inga kostymer för män då hade jag köpt en även till min blivande :).

Verkligen bra säljare!

Tycker bara att det är lite skumt att man måste fylla i kontokortsuppgifter direkt efter man har skapat kontot på ebay....men det kanske är ok?!

• annelie1981

Såg att det var 20% på hår grejjer på Glitter

• annelie1981

Rusta säljer champagne glas för 2kr/st (egentligen får man bara köpa 6st/kund) Men jag köpte 24st i två omgångar utan problem.

• annelie1981
    Pernillaaa skrev 2011-12-27 23:47:14 följande:
    Var på IKEA idag och köpte 6st för 9:- också :).

Man fick köpa 2paket per kund men dom sa själva att det inte var några problem att ta på olika kvitton. Så jag köpte hem 10paket :)
    Oj ännu billigare...synd bara att IKEA ligger så långt bort, fick bli Rustas glas
  • annelie1981

Fyndade på Kapp Ahl idag 600kr för klänningar och skor till två näbbar. Det är bra med rött tema så här efter jul =)

• annelie1981

Måste bara tipsa om en sådan passande pysselbok (39kr) som jag hittade på Coop forum idag. Helt perfekt till mina små brudnäbbar, så har de något att göra under middagen!

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!