Inlägg från: Kramarina |Visa alla inlägg
  • Kramarina

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

Hittade en gardin på IKEA som kan vara bra som dekoration, ex som duk eller att knyta eller nåt sånt;
    Flyn Lill, fanns i mörkrosa, blått och grönt. Den är jätteskir nästan som organza och jag tänkte eventuellt köpa den att göra favourpåsar av.

Kostar bara 19:- per gardin. 

• Kramarina

Skapande.se om ni vill köpa band och annat till festhäften etc. Hittade vinrött organzaband, 50 meter under 100 kr, sen får man ju tänka på frakten men ändå :)

• Kramarina

För er som har rött dom färg så har IKEA billiga glasljusstakar för värmeljus nu när det är julpynt på gång

• Kramarina

Har nu fått hem min klänning som jag köpte via tradera :) köpte den begagnad för 600 kr inkl frakt och det är en äkta Nixa. Måste gå ner lite i vikt då jag födde en liten pojke för tre månader sen men har nu beställt ett brett satinband och såna plastgrejer som sitter på bh bandet för att kunna reglera dem, och ser ut som åttor, ska sy fast dem i långa rader längs dragkedjan och trä bandet igenom så kan jag snöra klänningen istället. lite jobb men får en perfekt klänning för under 1000 kr :)

• Kramarina

Kolla noga kommentarer från andra köpare, tyvärr är äkta varor ofta välgjorda kopior.

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!