Inlägg från: annapanna88 |Visa alla inlägg
  • annapanna88

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

Just nu har guldfynd 100 kr i rabatt för varje 500 kr man handlar guld för! Såg även i en annan tråd att Albrekts guld hade rabatt men kan inte hitta det på deras hemsida... kanske redan är slut.
    Hallbergs guld har också rea just nu :)

• annapanna88
    LindaochJohn: Ojoj mkt bra tips :) Har det funnits där länge? Har inte för mig att jag har sett det förut...?
  • annapanna88

Twilfit har 20% rabatt för medlemmar just nu. Man får även utnytja rabatten om man blir medlem i samband med köp!

• annapanna88

På IKEA kan man köpa Neglinge ljusstake/värmeljushållare (altså för både och) för 4 kr/st. De är neutrala och fina i glas. Kanske alltid har varit så billigt men jag hittade dom idag :) Blir nog en tur till IKEA snart :D

• annapanna88

lindahhh: jag har också köpt stolsrosetter och löpare från ebay, fick hem dem igår. Säljaren jag köpte av hette ourwarm eller något liknande. Låg i samma prisklass som ovan :)

• annapanna88
    Pernillaaa skrev 2012-02-08 11:49:25 följande:
    Nu fick jag även hem såpbubblor från Ebay. 60st för 225kr inkl. frakt :) Små söta rör med hjärta på själva staven. Vill ha bubblor istället för ris vid utgången från kyrkan :)
    Sånna har jag också köpt! :)
    Och mina funkar också bra, inte fryst och blivit förstörda!
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!