• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Lilla My 76
    Millan1984 skrev 2012-01-21 01:44:53 följande:

Lilla My 76, på Guldfynd i Umeå, dom har renovering/flytt- rea, och väskan var nedsatt med 70%, så jag betalade endast 39 kr

Oj det var ett riktigt bra köp!:)
  • Jane

Lindex har festklänningar till småflickor i olika färger på halva reapriset just nu, även pälsboleros och glitterboleros fanns.

Jag fyndade en ballongklänning med rosett på i ceriserosa med svarta prickar på för 75 kr.

• drömmer
    Jane skrev 2012-01-21 17:43:40 följande:
    Lindex har festklänningar till småflickor i olika färger på halva reapriset just nu, även pälsboleros och glitterboleros fanns.

Jag fyndade en ballongklänning med rosett på i ceriserosa med svarta prickar på för 75 kr.
    Ja den var superfin!! Synd att den inte fanns i 110 i våra två Lindexbutiker .
  • Jane
    drömmer skrev 2012-01-21 17:47:32 följande:
    Ja den var superfin!! Synd att den inte fanns i 110 i våra två Lindexbutiker .
    Har du kollat om den finns att köpa på nätet då?
  • drömmer
    Jane skrev 2012-01-21 17:55:41 följande:
    Har du kollat om den finns att köpa på nätet då?
    Ja den har inte funnits där innan iaf?
  • Charlie13

Hej hopp! Tänkte bara tipsa om presentaskar i olika storlekar som reas ut på Clas Ohlson nu för 10 kr/ förp. Vi ska ha det till att ge typ mammorna och brudföljet små presenter som tack för hjälpen :)

• Tinzi
    Charlie13 skrev 2012-01-23 16:36:08 följande:
    Hej hopp! Tänkte bara tipsa om presentaskar i olika storlekar som reas ut på Clas Ohlson nu för 10 kr/ förp. Vi ska ha det till att ge typ mammorna och brudföljet små presenter som tack för hjälpen :)
    toppen! olika färger lr?
  • Charlie13

Tinzi: Ja silver och svarta fanns här i Kiruna iaf :)

• Tinzi

På Kappahl har de superfina näbbskor i svart & silver för 99:- :) Har man dessutom 25% rabatt kupong så blir det ju billigt !

• augusti2012

tipsar: 
    jag bor utanför jönköping. Och på ortens coop sålde dem ut följande billigt pga dem skulle byta ut lite i sitt sortiment.
    plastglas, blockljus, pappersdukar, servetter mm. 

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!