Inlägg från: drömmer |Visa alla inlägg
  • drömmer

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

MizzÅ skrev 2012-01-19 21:02:00 följande:
    Hej detta är ett tips om bordsplacering som jag sprang på.
    Riktigt festligt faktiskt.
    Kostar inget att ladda ner. Kostnaden blir ju bara utskriften,

www.alltihemmet.se/Artiklar/Ladda-hem-vara-bo... 
    Superfiffigt!! Jag tänkte att man kanske kunde skriva ut i ett lite styvare papper, skriva namn och lägga på ngn dekoration och sen spraylacka så att det inte blir förstört när gästerna dricker? (vätskedroppar) På så vis "sparar" man disk, genom att gästerna inte slarvar bort sitt glas och tar nytt hela tiden .
  • drömmer

Lindex har halva rea-priset i butik. Jag har vart och fyndat näbbklänning .

• drömmer
    Tinzi skrev 2012-01-20 19:46:22 följande:
    åh! jag som just köpte från E.bay för 280 kr totalt..jaja :) va den fin?
    Vi vill ha starkt rosa till den ena näbben (min lillasyster) och jag hade sneglat på en sen långt innan jul med en massa volanger som hade passat perfekt. 75kr gav jag nu, helt okej . Den andra näbben är vår dotter och till henne har jag köpt en vit klänning till, som är mer lik en brudklänning.
    Hittar tyvärr ingen bild på klänningen från Lindex nu, men kan fota imorgon kväll?
    malinax skrev 2012-01-20 20:44:10 följande:
    Den här tråden måste jag bara spara.. Ser att det finns silvriga pumps på ellos för bara 129 kr.. Ska nog beställa fast det är mer än ett år kvar till min dag;)
    Vill du länka?
  • drömmer
    Jane skrev 2012-01-21 17:43:40 följande:
    Lindex har festklänningar till småflickor i olika färger på halva reapriset just nu, även pälsboleros och glitterboleros fanns.

Jag fyndade en ballongklänning med rosett på i ceriserosa med svarta prickar på för 75 kr.
    Ja den var superfin!! Synd att den inte fanns i 110 i våra två Lindexbutiker .
  • drömmer
    Jane skrev 2012-01-21 17:55:41 följande:
    Har du kollat om den finns att köpa på nätet då?
    Ja den har inte funnits där innan iaf?
  • drömmer

Idag fyndade jag denna från Ikea som vi ska ha som gästbok. Kan inte bestämma mig om jag ska göra om omslaget, eller ha den som den är eftersom det är precis rätt färg för vårt tema. Köpte den rosa...
    Fyndade den för 15kr på fyndet Glad, men de reade annars ut dom för 39:- nu. Ordinarie pris är 79kr och ikea family 49kr.

ANSTÄNDIG Album Längd: 26 cm Höjd: 23 cm

• drömmer
    julle79 skrev 2012-01-26 00:17:12 följande:
    svårt å tyda färgerna å på ikeas hemsida stog inget om färgerna...rosa de ser aj ju men e de svart å nån mer färg eller??? stog inget om dessa som rea heller... :-/ kanske bara e nått lokalt vart bor ni som köpt på rea???
    Ikea Kalmar köpte jag min. Mörkblå tror jag det är, och lila. Svart tror jag inte finns?
  • drömmer

Hsmamma: styckpris eller hur många?

• drömmer
    Pernillaaa: Oj wow vilket pris! Får man se bilder eller länkar till kläderna?
  • drömmer

Jane: Åh kan du inte länka till klänningarna?

• drömmer

Hur söker man på säljare på ebay?! Annars kanske du kan länka till henne också Jane?

• drömmer

ÖB har fina servetter i starka färger nu. Köpte 400st rosa igår för 160kr . Säljs i50-pack för 20kr, 40x40 cm.

• drömmer

Rusta har 5-pack med små handdukar (30x30) för 29kr! Köpte att ha på toaletterna för att piffa till med vårt ceriserosa färgtema

• drömmer
    sanna88 skrev 2012-08-14 09:24:21 följande:
    Billigt pyssel till inbjudan och billiga kort me kuvert (100st 159 www.pyhobby.se/
    Tack !! Har du beställt de själv? Jag menar hur tjocka är de? Jag är helt okunnig och vet inte vad 240gsm eller 300gsm betyder Skäms.
  • drömmer
    elfenben skrev 2012-08-19 18:59:54 följande:
    sifferbenämningarna på papper och kartong avser vikt. ett vanligt kopieringspapper är 80 g. inte 80 gram per A4 ark utan per en fast storlek. har för mig det är per kvadratmeter men är inte säker. högre siffra = högre vikt = tjockare papper. 
    Ja det vet jag men just gsm visste jag inte... Men nu vet jag att 80 gram är detsamma som 80gsm.
    Frågan är då om man ska ha 240 eller 300 på korten som sedan ska kläs med tapet?? Kanske blir för tjockt med det tjockaste?
  • drömmer
    tinaalpfält skrev 2012-08-20 10:44:17 följande:
    gsm= grams per square metre ??
    japp
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!