Inlägg från: Charlie13 |Visa alla inlägg
  • Charlie13

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

annapanna88 skrev 2011-10-24 19:08:34 följande:
    Just nu har guldfynd 100 kr i rabatt för varje 500 kr man handlar guld för! Såg även i en annan tråd att Albrekts guld hade rabatt men kan inte hitta det på deras hemsida... kanske redan är slut.
    Hallbergs guld har också rea just nu :)
    Jag köpte min ring idag på Guldfynd, tyckte rabatten kändes lite pluttig men hela ringen blev 1200 kr billigare! :)
  • Charlie13

Hej hopp! Tänkte bara tipsa om presentaskar i olika storlekar som reas ut på Clas Ohlson nu för 10 kr/ förp. Vi ska ha det till att ge typ mammorna och brudföljet små presenter som tack för hjälpen :)

• Charlie13

Tinzi: Ja silver och svarta fanns här i Kiruna iaf :)

• Charlie13

tidebuy.com har sinnessjuk REA nu (upp till 85%). fast den slutar imorgon så bäst att passa på om man vill ha fina tärnklänningar. Jo, det är gratis frakt också så det är ju helt ok :)

• Charlie13
    Fästmön skrev 2012-02-22 21:44:42 följande:
    Köp INTE från tidebuy. De har alltid rea som räknar ner och sen när de har nått slutet så räknar den om igen. Jag har köpt från tidebuy och är inte nöjd...  Jag fick en smutsig klänning som det satt nålar i och som såg riven ut på vissa ställen. Den var i fel material hade helt fel passform och var asymmetrisk (fast den inte skulle vara det.)
    WHAAAAT?! oh shiet, hoppas deras klänningar blir fina iaf! suuuck..
  • Charlie13

Guldgynd har superrea just nu. Hittade min bröllopsväska där för 129 kr och sen 70% REA! Helt okej pris för en jätefin väska :D Fanns i vitt och rött, i alla fall här i stan.

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!